اخبار

با امضای یک تفاهم نامه، ایرانسل بستر ارایه خدمات اینترنت موبایل به گردشگران را فراهم می کند

امروز با امضا تفاهم نامه همکاری میان اپراتور ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، امکان ارایه خدمات ارتباطی مبتنی بر اینترنت موبایل به گردشگران داخلی و بین المللی فراهم شد.
مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در امضا این تفاهم نامه حضور داشتند.
دزفولی در این مراسم به توسعه نسل سوم و چهارم اینترنت همراه و راه اندازی شبکه اینترنت نسل چهار ثابت اشاره کرد و این فناوری ها را شاهدی بر نزدیک شدن ایران به معیاری تکنولوژیکی دنیا دانست.
دزفولی همچنین اشاره کرد که گسترش زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی یکی از ملزومات جذب گردشگران خارجی است و ایرانسل در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است.
این تفاهم نامه با توجه به ضرورت ارایه خدمات بهینه به گردشگران داخلی و بین المللی و استفاده از خدمات، توانمندی ها و زیرساخت ارتباطی ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران جهت ارایه خدمات بهتر به گردشگران و افزایش تعداد گردشگران و رونق بیشتر صنعت گردشگری به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین همکاری خود را در جهت ارائه خدمات ویژه گردشگری برای گردشگران داخلی و بین‌المللی به منظور افزایش تعداد گردشگران و رونق صنعت گردشگری، ارائه خدمات ارزش افزوده به گردشگران و سایر کاربران بر بسترهای مخابراتی ایرانسل و توسعه زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش شبکه در نقاط ویژه گردشگری گسترش خواهند داد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا