اخبار

با انتشار تصویر جدیدی وجود دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ مجددا تایید شد

با انتشار تصویری، دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) خودنمایی کرد. شیائومی به تازگی دو گوشی شیائومی Mi 5s و شیائومی ۵s Plus را معرفی کرده است؛ اما این طور که از شواهد برمی‌آید دستگاه قدرتمند دیگری نیز در راه است. شایعات حکایت از آن دارد که این گوشی جانشینی برای می نوت شیائومی بوده و این احتمال وجود دارد که به زودی معرفی شود.
اخیرا تصویری در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده که دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ را به وضوح نشان می‌دهد. این تصویر چیز زیادی از این گوشی ارائه نمی‌دهد و تنها موردی که در این تصویر خودنمایی می‌کند، دوربین دوگانه این دستگاه است.
گوشی شیائومی می ۵ اس پلاس نیز با یک دوربین دوگانه راه اندازی شد؛ هرچند که سنسورها در این گوشی به صورت عمودی در مرکز و بالای پنل پشتی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. جایگیری دوربین دوگانه در پنل پشت شیائومی Mi Note 2 حکایت دیگری دارد. سنسورها درست به مانند دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی جای گرفته‌اند.
 
دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2
شایعات درباره مشخصات شیائومی می نوت ۲ می گویند که این دستگاه احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود. از آنجا که این تراشه اکنون دیگر به طور رسمی پرچمدار کوالکام بوده، بعید نخواهد بود که شیائومی نیز جدیدترین گوشی خود را به آن مجهز کند.
این فبلت دارای یک نمایشگر ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد. یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جانمایی شده و پنل جلویی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. انتضار می‌رود که انرژی مورد نیاز روزانه آن نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شود.
بسیاری از گزارش‌های منتشر شده حول این محور می‌چرخد که شیائومی این دستگاه را در همین ماه معرفی خواهد کرد. علیرغم شباهت‌های آشکاری که شیائومی می نوت ۲ با گوشی Mi 5s Pro دارد، اما بسیاری از هواداران شیائومی منتظرند تا ببینند که این کمپانی چگونه گوشی هوشمندی را ارائه خواهد داد!
 
دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2
دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا