اخبار

با شبکه گسترده رومینگ مستقیم و بی واسطه ایرانسل

با شبکه گسترده رومینگ مستقیم و بی واسطه ایرانسل

 
گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل تلفن همراه کشور به ایرانسل تعلق دارد
ایرانسل با برخورداری از گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل تلفن همراه کشور امکان استفاده مشترکان از سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتای خود در خارج از کشور و حتی در طول برخی از سفرهای هوایی و دریایی بین المللی فراهم کرده است.
درحال حاضر رومینگ سیم کارت های دائمی ایرانسل با ۴۰۳ اپراتور، رومینگ سیم کارت های اعتباری با ۱۵۳ اپراتور و رومینگ دیتا با ۳۰۱ اپراتور در سراسر جهان برقرار است. ایرانسل تنها اپراتور تلفن همراه کشور است که امکان استفاده از خدمات دیتا در سفرهای خارجی را برای مشترکین خویش ممکن ساخته است.
مشترکان ایرانسل در برخی کشورها می توانند برای استفاده از رومینگ بین الملل از کارت شارژ اپراتور مقصد هم استفاده کنند. همچنین ایرانسل تنها اپراتور ایرانی است که امکان استفاده از سیم کارت های خود را در طول پروازهای بین المللی و سفرهای دریایی برای اولین بار در کشور فراهم کرده است.
رومینگ ایرانسل علاوه بر خدمات برقراری و دریافت تماس، قابلیت ارسال و دریافت پیامک و امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه را در بسیاری از کشورهای طرف قرارداد برای مشترکان ایجاد کرده است.
مشترک برای استفاده از رومینگ سیم کارت های دائمی باید صورتحساب های قبلی خود را به طور کامل پرداخت کرده باشد و مبلغ هشت میلیون ریال سپرده رومینگ که قابل بازگشت است را پرداخت کند. برای این کار می توان به یکی از شعب بانک های ملت، ملی یا تجارت مراجعه یا از طریق سایت بانکداری بانک ملت یا سایت ایرانسل و یا کنترل حساب اینترنتی نسبت به پرداخت آن اقدام کرد. هنگام خروج از ایران و ورود به محدوده رومینگ بین المللی، سیم کارت به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل می شود.
برای استفاده از رومینگ سیم کارت های اعتباری نیز باید با شماره گیری کد #۱*۱۱۱* از سیم کارت اعتباری، رومینگ را فعال کرد و با داشتن شارژ کافی از آن استفاده کرد.
برای شارژ سیم کات اعتباری می توان از طریق #۷*، وب سایت ایرانسل، سرویس شارژ، شارژ خط به خط، وب سایت های بانک های طرف قرارداد و کارت شارژ نسبت به تامین اعتبار کافی برای برقراری تماس اقدام کرد.
برای فعال سازی رومینگ سیم کارت های ایرانسل باید کد #۱*۱۱۱* و غیرفعال سازی آن کد #۲*۱۱۱* را وارد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا