اخبار

با وجود فراخوانی نوت ۷، درآمد سه ماهه سوم سامسونگ همچنان پایدار خواهد بود

اکنون که مدتی از فراخوانی گلکسی نوت ۷ می‌گذرد، تحلیلگران در حال ارائه‌ی پیش‌بینی‌های خود از تاثیر مشکل به وجود آمده، بر روی درآمدهای سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری هستند. در پی موفقیت‌های به دست آمده از لحاظ فروش بالای گوشی گلکسی اس ۷، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم رکوردشکنی کرد. این کمپانی کره‌ای قصد داشت تا عملکرد خارق‌العاده‌ی خود را در سه‌ماهه‌ی سوم نیز به کمک گلکسی نوت ۷ ادامه دهد، اما شرایط مطابق میل آنها پیش نرفت.
برخی معتقد هستند که فراخوانی گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار در بر خواهد داشت و علاوه‌بر این منجر به فروش پایین پرچمدار جدید شرکت یاد شده خواهد شد. اما طبق پیش‌بینی‌های موسسه‌ی FnGuide سود عملیاتی سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال با ۶ درصد کاهش نسبت به سه‌ماهه‌ی پیشین، به ۶.۷۹ میلیارد دلار خواهد رسید.
این موسسه همچنین پیش‌بینی می‌کند که فروش کلی سامسونگ با اندکی افزایش نسبت به سه‌ماهه‌ی پیشین به ۴۶.۱۷۲ میلیارد دلار برسد. طبق انتظارها، عملکرد سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال عمدتا پایدار خواهد بود، چرا که ترس و واهمه‌ی اولیه پیرامون عملکرد گلکسی‌ نوت ۷ پس از پایان یافتن فرایند فراخوانی، فروکش کرده است. این گوشی کماکان در بازارهای کلیدی، پرطرفدار است و نشانه‌ای وجود ندارد که براساس آن شاهد امتناع طیف کثیری از کاربران از خرید گوشی‌های گلکسی‌ نوت ۷ جدید باشیم.

 
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا