اخبار

بتا اندروید پای برای شیائومی می ۶

ماه قبل کمپانی شیائومی طی خبری گوشی­های موبایلی را که تصمیم داشت برای آن­ها اندورید نسخه پای را عرضه کند، بیان کرد؛ گوشی Mi 6 نیز در بین این لیست مشاهده می­شد. گفته می­شد که نسخه بتای اندروید پای این گوشی در ۴ ماه دوم امسال روانه بازار گردد.

اکنون در ۴ ماه دوم سال قرار داریم و همانگونه که انتظار می­رفت، این ورژن ارائه گردیده است. توجه داشته باشید که این نسخه بتا بوده و بهتر است که بر روی گوشی که دستگاه مورد استفاده روزانه شما نیست، نصب گردد. همچنین در صورت مشاهده هر ایرادی شگفت­زده نشوید.

گرچه که این نسخه برای عموم مردم به خودی خود قابل استفاده نیست، ولی تأییدی بر این است که کمپانی شیائومی در حال کار بر روی نسخه اصلی اندروید پای قابل نصب بر روی گوشی Mi 6 می­باشد. مطابق معمولی که از این کمپانی انتظار می رود، توقع مشاهده تغییرات اساسی همانند آن­هایی که با ورژن MIUI همراه است، را نداشته باشید. گوشی Mi 6 مدت زمان نسبتاً طولانی است که MIUI 10 را که بر اساس Oreo است، اجرا می­کند، و هنوز هم بر روی MIUI 10 و تنها بر پایه پای، می­باشد.

حجم آپدیت این ورژن ۵/۱ گیگابایت بوده و باعث می­گردد که MIUI 10 9.4.22 بر روی گوشیتان اجرا گردد. مطابق گفته­های توسعه­دهندگان XDA، برخی از افراد که سعی بر نصب این نسخه کردند، در نهایت برای روشن­ کردن گوشیشان دچار مشکل شدند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا