اخبار

بدقولی سامسونگ در زمینه دستیار دیجیتالی بیکسبی

بدقولی سامسونگ در زمینه دستیار دیجیتالی بیکسبی

بیکسبی

سامسونگ به‌تازگی مانور بسیاری را پیرامون دستیار هوشمند بیکسبی داده است و بر اساس گفته مسئولان این شرکت قرار است تا این دستیار صوتی دنیای دستگاه‌های این شرکت را متحول سازند ولی به نظر می‌رسد که این وعده‌ها برای تحقق یافتن به زمان نیاز دارند و نباید چندان روی قول‌های مسئولان این شرکت در زمینه ارائه سراسری زودهنگام این محصول حساب کرد.

برخلاف تمامی ادعاهای قبلی، بیکسبی، دستیار دیجیتال جدید سامسونگ برای سامسونگ گلکسی اس ۸ بر اساس قول‌های کمپانی یاد شده در این بهار آماده نخواهد شد. سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که دارندگان گلکسی اس ۸ قادر خواهند بود تا در آینده‌ای نزدیک به نسخه پیش‌نمایش بیکسبی وارد شوند. با این حال این کمپانی هنوز اطلاعاتی تکمیلی درباره این قابلیت سامسونگ ارائه نداده است.

سامسونگ بعد از معرفی بیکسبی به همراه گلکسی اس ۸ به‌عنوان یک راه خلاقانه برای کنترل تلفن همراه هوشمند با دستورهای صوتی، مجبور شد تا زمان ارائه این فناوری جدید را به تعویق بیندازد. حتی بدتر از آن این بود که در بدنه گلکسی اس ۸ کلیدی برای راه‌اندازی بیکسی در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون کاملا بی‌استفاده مانده است.

بر اساس گزارش‌های اخیر این مشکلات ناشی از درک بیکسبی از زبان انگلیسی و فهم آن بوده است. در ماه مارس نیز پیش‌نمایشی از بیکسبی ارائه شد که به‌خوبی کار نمی‌کرد. مشکلات این دستیار صوتی شامل ارسال ویدیو از گلکسی اس ۸ به یک تلویزیون هوشمند مجاور بود. همچنین این دستیار در فهمیدن دستورهای صوتی دشواری‌هایی را تجربه کرده بود.

به‌این‌ترتیب مشتریان هنوز نتوانسته‌اند آن‌طور که سامسونگ می‌خواسته است به این سیستم جدید اعتماد کنند. به نظر می‌رسد که سامسونگ ابتدا باید زمان‌بندی خود برای عرضه این محصول را تنظیم کرده و سپس به سراغ اعلان عمومی آن برود. با تمامی این تفاسیر، بیکسبی می‌تواند برگ برنده سامسونگ در آینده به‌حساب بیاید.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا