لوازم خانگی

برترین تلویزیون های OLED دنیا با کوهی از جوایز مختلف

سری تلویزیون های ۲۰۱۷ OLED LG ، شامل مدل‌هایی  با قابلیت‌ بازسازی واقعی‌ترین تصویر ممکن ، همیشه در صدر برترین تلویزیون ها از نظر منتقدان قرار گرفته‌اند. این تلویزیون ها بااستفاده از ویژگی‌ مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت و طیف رنگی گسترده توانسته‌اند واقعی‌ترین تصویر ممکن را به نمایش گذاشته و بینندگان خود را مبهوت کنند. جدیدترین تلویزیون های OLED علاوه بر بهبود قابلیت‌های پیشین با چند فناوری فوق‌پیشرفته عرضه می‌شوند و  تلویزیون را به مرکز سرگرمی خانه  تبدیل می‌کنند. تلویزیون های ۲۰۱۷ OLED ال‌جی از طراحی blade-slim برای سری B7 و C7 ، Picture-on-Glass برای مدل‌های E7 و G7 و طراحی Picture-on-Wall برای W7 بهره می‌برند.
تلویزیون های OLED ال‌جی طبق نظر کارشناسان این صنعت پیشرفته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش را ارائه می‌کند. از آنجایی که هر پیکسل روی صفحه‌نمایش منحصرا روشن و خاموش می‌شود، OLED کیفیت تصویر بالایی را بدون افت کیفیت تصویری در سیستم‌هایی با نور پس زمینه معمول اتفاق می‌افتد، نشان می‌دهد. همین باعث تولید بالاترین کیفیت تصویر و رنگ‌های زنده می‌شود.
این تلویزیون ها از ابتدای سال ۲۰۱۷ در بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های دنیا به نمایش درآمدند و با انبوهی از جوایز دریافتی در هرکدام از این مراسم‌ها روبرو شدند. به‌خصوص سری W شرکت ال‌جی که در طراحی و کیفیت تصویر باعث حیرت همه منتقدان و اصحاب رسانه شده است.
در ابتدای سال ۲۰۱۷ ال‌جی در نمایشگاه CES شرکت کرد. نمایشگاهی که همه ساله بزرگترین شرکت‌های دنیای فناوری برترین دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند. ال‌جی از محصولات جدید LG SIGNATURE خود شامل تلویزیون های OLED سری W  در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. این سری از تلویزیون ها با بیش از ۲۰ جایزه و طراحی کاملا جدید و متحیر کننده wallpaper TV بیشترین افتخار را نصیب خود کردند. در این نمایشگاه تلویزیون پیشرفته و به باریکی کاغذ دیواری  ۷۷ اینچ LG SIGNATURE W7 در کلاس OLED  توسط انجمن فناوری ویژه مصرف‌کننده(CTA) عنوان “برترین نوآوری” در رقابت سخت نمایشگرها را کسب کرد. این دومین سال متوالی بود که نشان مهم و  افتخارآمیز بهترین نوآوری CES  به تلویزیون LG SIGNATURE OLED  تعلق می‌گرفت. و همچنین این پنجمین سال متوالی بود که تلویزیون های OLED ال‌جی و گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، جایزه نوآوری را از CES  دریافت می‌کردند. نشانی شناخته شده در این صنعت که تنها به خلاقانه‌ترین محصولاتی که در CES معرفی می‌شوند اهدا می‌شود. در مجموع ال‌جی الکترونیکس بیشتر از ۹۰ جایزه در CES 2017 برنده شد. علاوه بر تعریف و تمجید بسیاری از خبرگزاری‌ها در سرتاسر دنیا، ال‌جی توانست ۲۱ جایزه نوآوری از انجمن فناوری‌های الکتریکی مصرفی  (CTA) برای لوازم‌خانگی، لوازم صوتی تصویری و ارتباطات موبایلی دریافت کند.
 
برترین تلویزیون های OLED دنیا با کوهی از جوایز مختلف
 
در ادامه این موفقیت، ال‌جی در نمایشگاه Innofest 2017 نیز توانست مسیر افتخارآمیز خود را ادامه دهد. این نمایشگاه روی فناوری‌های نوآورانه در خاورمیانه و آفریقا تمرکز می‌کند. سری LG SIGNITURE OLED TV  W7 توانست خود را به عنوان نشانی از این نوآوری‌های مدرن در فضای محصولات صوتی تصویری خانگی ثابت کند و مورد تقدیر همه منتقدان قرار بگیرد.
جشنواره مهم دیگری که با افتخار جوایز خود را تقدیم ال‌جی کرد، جشنواره iF DESIGN AWARD آلمان بود. بیش از ۶۰ سال است که جوایز طراحی iF یکی از برترین رقابت‌های طراحی در جهان بوده است. هدف اصلی جوایز iF که توسط انجمن جهانی طراحی GmbH در آلمان سازمان یافته است، شناسایی، پشتیبانی و ترویج طرح‌های خوب و افزایش آگاهی در مورد طراحی در بین عموم و نقش آن در زندگی مصرف‌کننده است. در رقابت امسال ۵۵۰۰ محصول از ۵۹ شرکت حضور داشتند. در این مراسم تلویزیون زیبا و فوق باریک LG SIGNATURE OLED TV W7 جایزه افتخاری  iF را از آن خود کرد، جایزه‌ای که در سال گذشته توسط یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباس‌شویی، تهویه هوا و اولین تلویزیون TV LG SIGNITURE OLED کسب شده بود.
بعد از آن نوبت به جشنواره red dot رسید. شرکت ال‌جی یکی از بزرگترین برنده‌های جشنواره طراحی red dot امسال بود و توانست ۲۰ جایزه این جشنواره را که دو جایزه “بهترین بهترین ها” را شامل می‌شود برای طراحی‌های بی‌نظیر خود دریافت کند. جایزه برتر بهترین بهترین‌ها به تلویزیون LG SIGNATURE OLED TV سری W برای نوآوری و پیشروی در زمینه طراحی اهدا شد. جشنواره   red dot  به همراه جشنواره iF Design Awards  و  IDEA (International Design Excellence Award) به عنوان یکی از سه جشنواره مهم طراحی در دنیا شناخته می‌شود.
طراحی خلاقانه W7 از فلسفه “Less is more” ال‌جی بهره می‌برد که در آن هرچیزی که مانع زیبایی صفحه‌نمایش شده است کنار گذاشته می‌شود. ساختار براق و به باریکی کاغذ مدل W7 باعث می‌شود تلویزیون در میانه هوا به نظر بیاید و یک حس غوطه‌وری در فضا القا کند. پنل OLED ، با ضخامت تنها ۲٫۵۷ میلی‌متر در مدل ۶۵ اینچی می‌تواند تنها بوسیله آهنربا روی دیوار نصب شود و هر فاصله‌ای بین تلویزیون و دیوار را حذف می‌کند. این حس غوطه‌وری بوسیله اسپیکرهای رو به بالا و فناوری صدای Dolby Atmos کامل می‌شود. طراحی سری W7 تصور تماشا از طریق پنجره را ایجاد می‌کند، نه تماشای تلویزیون.
 
در ادامه سایر جوایز دریافتی ال‌جی توسط نمایشگاه‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد:
بهترین‌های Engadget در CES : بهترین بهترین‌ها. بهترین‌های Engadget در CES : بهترین تلویزیون. برترین‌ها CES براساس نظر متخصصان: بهترین تلویزیون. جایزه منتخب سردبیر Men’s Health ، جوایز CES از نظر TechRadar  : بهترین محصول نمایشگاه. بهترین تلویزیون از نظر Verge. بهترین محصول CES از نگاه Advertising Age. بهترین محصول CES از نظر BGR. بهترین های CES از نظر CNET : بهترین چیزی که دیدیم. سایت Pocket-Lint : بهترین تلویزیون CES. باحال‌ترین محصول از نظر CNN Money . بهترین محصول CES از نظر Dealerscope. جزو ۱۰ محصول برتر CES از نظر شبکه خبری  FOX. بهترین‌های CES از نظر PCMag : بهترین تلویزیون. جایزه منتخب سردبیر Popular Mechanics . برنده جایزه منتخب سردبیر Reviewed.com . بهترین محصول CES از نظر SlashGear . جزو لیست ستاره‌های CES از نظر Sound & Vision و What Hi-Fi. بهترین تلویزیون CES از نظر Stuff Magazine. جزو برترین‌های CES از نظر Techlicious. جایزه منتخب خوانندگان TechnoBuffalo. جوایز CES سایت TechRadar : بهترین تلویزیون. بهترین محصول جدید CES از نظر AVS Forum. بهترین‌های CES سایت Tom’s Guide: بهترین تلویزیون. بهترین محصول CES از نظر Tweaktown. جایزه منتخب سایت TWICE از نظر Video & TVs. «۱۲ تا از بهترین گجت‌هایی که در CES دیدیم» نظر سایت T3. بهترین محصول CES از نظر UberGizmo. بهترین محصول CES از نظر ۹to5Toys. بهترین بهترین‌های EFTM.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا