اخبار

برخی از مشخصات سخت افزاری دو موبایل بعدی سونی فاش شد

سونی بعد از پایان دادن به تولید تلفن های هوشمند سری اکسپریا زد و معرفی مجموعه جدیدی تحت نام اکس، تلاش کرد با رویکردی متفاوت، خلاقیت های جدیدی در برند اکسپریا اعمال نماید. اما خانواده اکس نیز نتوانستند آنطور که باید و شاید توجه مخاطبین را به خود جلب کنند.
هفته گذشته اخباری پیرامون تلفن های همراه بعدی سونی منتشر شد که گفته می شود احتمالاً در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ که در تاریخ ۹ الی ۱۲ اسفند برگزار می گردد، رونمایی خواهند شد.
حالا اطلاعات جدیدی از دو موبایل جدید اکسپریا که با نام رمز G3112 و G3121 شناخته می شوند فاش شده که اغلب در مورد نمایشگر و کیفیت آن است.
 

sony-xpria-xz-8

بنابر شایعات فاش شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo، یکی از این دو موبایل دارای نمایشگر ۵٫۰ یا ۵٫۲ اینچی با کیفیت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است؛ در حالی که مدل بزرگتر از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزلوشن ۴K برخوردار خواهد بود.
علاوه بر این گفته می شود هر دو مدل ذکر شده دارای ۴ گیگابایت حافظه رم خواهند بود.
مشخصات یاد شده دقیقاً تداعی کننده خانواده محبوب زد ۵ سونی هستند که موبایل Z5 Premium به عنوان عضو بزرگتر خانواده به نمایشگر ۴K مجهز شده بود؛ اما در سال های بعدی سونی به جهت کاهش مصرف باتری اغلب تلفن های هوشمندش را با همان کیفیت ۱۰۸۰p روانه بازار کرد.
هنوز زمان زیادی تا تاریخ معرفی موبایل های جدید اکسپریا باقی مانده، اما یقیناً هر هفته شاهد درز مشخصات و اخبار زیادی در مورد آن ها خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا