اخبار

بروزرسانی جدید هواوی P20 پرو قابلیت ضبط خودکار ویدیو حرکت آهسته را ارائه می‌کند

هواوی آپدیت جدیدی را برای P20 پرو منتشر کرده است. در این بروزرسانی شاهد قابلیت ضبط خودکار ویدیو‌های حرکت آهسته هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
هواوی یک بروزرسانی جدید را برای پرچم‌دار خود با نام P20 Pro منتشر کرده است. این آپدیت از نوع OTA به حساب می‌آید و شماره ورژن آن B131 است. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌هایی که در این بروزرسانی به دستگاه مذکور اضافه شده،‌ عملکرد اتوماتیک برای ویژگی ضبط ویدیو سوپر اسلوموشن است. چنین قابلیتی را پیش از این در سامسونگ گلکسی S9 شاهد بودیم.

مطالب مرتبط:

هواوی P20 پرو اکنون می‌تواند صحنه‌ها را تشخیص داده و به صورت خودکار اقدام به ضبط ویدیو سوپر اسلوموشن کند. این در حالی است که تا پیش از این، کاربران باید برای ضبط ویدیو‌های حرکت آهسته از صحنه‌های خاص، خودشان دکمه ضبط را لمس می‌کردند.
هواوی P20 پرو
از آنجایی که صحنه‌های خاص خیلی سریع از دست می‌روند، لمس کردن دکمه ضبط ویدیو خود می‌تواند باعث شود که صحنه از دست برود. اما امکان ضبط خودکار در این گونه موارد می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از تغییرات دیگر در این بروزرسانی می‌توان به محل قرارگیری دکمه زوم اشاره کرد که در اپلیکیشن دوربین کمی به پایین آمده است و استفاده از آن را با یک دست ساده‌تر می‌کند. این بروزرسانی شامل پچ امنیتی ۱ جولای ۲۰۱۸ نیز می‌شود. نظر شما در خصوص این قابلیت جدید چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا