اخبار

بر خلاف نوت ۷، جزییات ایمنی باتری نوت ۸ رونمایی خواهد شد

امسال سامسونگ بر خلاف سال گذشته هزاران هزار یونیت تست مختلف روی گوشی های نوت ۸ خود برای رفع مشکل انفجار باتری انجام داده است. این شرکت دیگر نمی تواند همچون سال گذشته اتفاقات را تکرار کند و مجدد ضرر هنگف را متحمل شود.
شرکت همکار سامسونگ طی تست های انجام شده در بیانیه ای در مورد استاندارد های ایمنی اعلام کرد:

ما با سامسونگ همکاری بسیار نزدیکی داشتیم تا پیشرفت‌های قابل توجهی در ایمنی و کیفیت گوشی‌های هوشمند صورت دهیم. در نتیجه گلکسی نوت ۸ مجموعه‌ای از آزمایش‌های بسیار دقیق امنیت باتری و دستگاه را با موفقیت پشت سر گذاشته است. ما به دنبال حفظ رابطه‌ی استراتژیک خود با سامسونگ هستیم تا امنیت دستگاه را برای همه مصرف‌کنندگان تضمین کنیم.

باتری گلکسی نوت ۸ در مقاطع مختلف آزمایش های مختلفی را پشت سر گذاشته است. اوایل سال جاری میلادی، گروه یو ال، آزمایش باتری‌ها را بر عهده گرفت. سامسونگ پا را از بررسی‌های خارج از شرکت هم فراتر گذاشت و تلاش کرد تأمین‌کننده‌ی باتری‌های خود را عوض کند و دیگر با همکار دیرینه‌ی خود، ای‌تی‌ال، همکاری نکند.
سال پیش نیز آزمایش باتری های سامسونگ به دست شرکت دیگری سپرده شده بود. با توجه به موفقیت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، به نظر می‌رسد که سامسونگ از اشتباه‌های خود درس گرفته و پیشرفتی قابل‌ توجه داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا