اخبار

بزرگ ترین مدل از گلکسی S10 دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی خواهد بود

سامسونگ قصد دارد به زودی پرچم‌داران جدید خود را در سری گلکسی S10 معرفی و روانه بازار کند. امروز اخبار جدیدی در خصوص سایز نمایشگر این محصولات منتشر شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
روز پیش بود که گزارشی در خصوص پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر شد و در آن اعلام شده بود که گلکسی S10 در سه مدل روانه بازار خواهد شد. بر اساس آن گزارش، بزرگ‌ترین نسخه از این پرچم‌دار نمایشگری ۶.۲ اینچی داشت که شبیه به گلکسی S9 پلاس بود. امروز اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر شده‌اند که اگر درست باشند، کمپانی کره‌ای سامسونگ در نسخه پلاس محصول جدید خود از نمایشگر بزرگتری استفاده خواهد کرد و شاهد یک صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی روی آن خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

همچنین گفته می‌شود نسخه‌ای از این پرچم‌دار دارای سه دوربین در بخش پشتی خود خواهد بود، اما اینکه چنین دوربینی در کدام مدل از دستگاه استفاده می‌شود، فعلا دقیق معلوم نیست. استفاده از سه سنسور دوربین در بخش پشتی دستگاه نیاز به فضای بیشتری دارد. در واقع اگر سامسونگ بخواهد یک دوربین بیشتر روی دستگاه جدیدش جای دهد، احتمالا مجبور به کاهش ظرفیت باتری دستگاه خواهد بود. اما اگر این کمپانی بخواهد همچنان ظرفیت باتری دستگاه را بالا نگهدارد، در این صورت مجبور به افزایش ابعاد دستگاه می‌شود. به هر حال سامسونگ به طریقی باید این مشکل را رفع نماید.
گلکسی S9
اطلاعاتی در خصوص سایز نمایشگر نسخه کوچک گلکسی S10 نیز فاش شده است. در گزارش دیروز اعلام شده بود که سامسونگ نسخه عادی پرچم‌دار خود را با نمایشگری ۵.۸ اینچی عرضه خواهد کرد اما بر اساس اطلاعاتی که امروز اعلام شده، در این تلفن هوشمند شاهد نمایشگر کوچک‌تری خواهیم بود. گفته می‌شود سامسونگ گلکسی S10 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی بهره خواهد برد. البته نسخه دیگری از این محصول نیز نمایشگری ۵.۸ اینچی خواهد داشت.
بر اساس این اطلاعات، سامسونگ قصد دارد نسخه پایه از گلکسی S10 را با مشخصات و قابلیت‌هایی نسبتا پایین‌تر از پرچم‌داران بازار عرضه کند. در حال حاضر اغلب تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار دارای نمایشگر‌هایی با کناره‌های خمیده یا زایده نمایشگر هستند که گویا سامسونگ گلکسی S10 دارای چنین قابلیت‌هایی نخواهد بود. در واقع گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از یک نمایشگر عادی بهره می‌برد. اما از سوی دیگر، نسخه دیگر این محصول دارای لبه‌های خمیده نمایشگر است و انتظار می‌رود که در آن شاهد زایده نمایشگر نیز باشیم. شاید برایتان جالب باشید که بدانید، چندی پیش اعلام شد که اپل (Apple) هم قصد دارد امسال یک نسخه اقتصادی‌تر از آیفون را معرفی و روانه بازار کند. این آیفون هم برخی قابلیت‌های شبیه به آیفون‌های پرچم‌دار را ندارد و حتی گفته می‌شود که اپل از نمایشگر LCD به جای OLED در آن استفاده خواهد کرد. با این اوصاف احتمالا اپل و سامسونگ هدف مشترکی دارند. اما برای اطلاع از این موضوع باید تا زمان معرفی هر دو دستگاه منتظر ماند. نظر شما در این خصوص چیست؟ چه رابطه‌ای بین اقدام سامسونگ و اپل وجود دارد؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا