اخبار

بسته الحاقی Nuka-World آخرین DLC بازی Fallout 4 خواهد بود

دو بسته الحاقی دیگر برای بازی Fallout 4 در راه است و ظاهرا قرار است بعد از عرضه آن ها پرونده ی Fallout 4 بسته شود. پیت هاینز، مدیر بازاریابی کمپانی Bethesda اعلام کرد Nuka-World که برای عرضه در ماه آگوست برنامه ریزی شده است، آخرین محتوای اضافی بازی Fallout 4 خواهد بود.
پیش از آخرین DLC بازی Fallout 4، یعنی Nuka-World، بسته الحاقی Vault-Tec Workshop در ماه جاری عرضه خواهد شد. Nuka-Work قرار است پارکی تفریحی در محیط پسا آخرالزمانی بازی را به تصویر بکشد و شامل آیتم های جدیدی از جمله اسلحه ها و ماموریت های جدید خواهد بود.
استودیوی سازنده بازی توضیحات زیر را درباره این بسته الحاقی داده است:

به Nuka-World سفر کنید، پارکی تفریحی که اکنون به شهر تبهکاران و غارتگران تبدیل شده است. در این محیط جدید که شامل منطقه ی باز و پارک هایی چون Safari Adventure، Dry Rock Gulch، Kiddie Kingdom و Galactic Zone می شود به ماجراجویی بپردازید. در این بسته الحاقی از ماموریت های ، اسلحه ها، جانوران و دشمنان جدید لذت ببرید.

همه ی DLCهای عرضه شده برای Fallout 4 شامل Automatron ،Wasteland Workshop ،Far Harbor و Contraptions Workshop و دو بسته الحاقی آینده یعنی Vault-Tec Workshop و Nuka-World را می توانید یکجا و به عنوان Fallout 4 DLC Pass به قسمت ۵۰$ دریافت کنید.
این مجموعه در ابتدا قرار بود تنها شامل ۳ بسته الحاقی باشد و با قیمت ۳۰$ به فروش برسد اما Bethesda برنامه خود را برای عرضه محتوای اضافی بازی Fallout 4 گسترش داد و مجموعه جدید را ۵۰$ قیمت گذاری کرد. با این حال کسانی که پیش از این مجموعه ی قبلی را خریداری کرده اند نیازی نیست پول بیشتری بپردازند.
انتظار می رود بعد از عرضه دو محتوای اضافی بعدی Fallout 4، بتسدا با عرضه بروزرسانی های بازی، پشتیبانی از آن را ادامه دهد. تاد هاوارد، سازنده بازی، به تازگی به پروژه های «بزرگ و دیوانه کننده» این شرکت اشاره کرده است اما هنوز معلوم نیست این پروژه ها چه خواهند بود.

fallout 4
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا