اخبار

بلک بری به پشتیبانی از سیستم عامل اختصاصی خود ادامه خواهد داد

هفته قبل بود که کمپانی باسابقه بلک بری رسماً اعلام کرد که این دیگر قصد ندارد خود موبایل هایش را بسازد و می خواهد امتیاز تولید این محصولات را به شرکت دیگری واگذار نماید. این خبر بسیاری از مشتریان قدیمی و کاربران محصولات اخیر این شرکت را ناراحت و نگران کرد. حال این شرکت به این دسته از افراد اطمینان داده که آنها همچنان به پشتیبانی نرم افزاری از موبایل های برند بلک بری ادامه خواهند داد.
معاون مدیر عامل و مدیر ارشد بخش فروش کمپانی کانادایی به تازگی در مصاحبه ای اطمینان داده که آنها به پشتیبانی از سیستم عامل BlackBerry 10 ادامه خواهند داد، ضمن این که مدعی شده چند شرکت دیگر هم برای خریداری امتیاز استفاده از آن اعلام آمادگی کرده اند.
هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه شرکت یا شرکت هایی قصد دارند برای ساخت تلفن های هوشمند برند بلک بری، با این شرکت همکاری نمایند، اما جان چِن مدیر عامل این شرکت اطمینان داده که آنها شرکای خود را با وسواس زیادی انتخاب خواهند کرد.
به نظر می آید DETEK50 اولین محصولی خواهد بود که به این روش و با همکاری کمپانی چینی TCL تولید خواهد شد. البته مقرر شده آلکاتل نیز نسخه اندرویدی همین موبایل هوشمند را با نام Idol 4 روانه بازار سازد.
به هر حال بعید به نظر می رسد برندهای مشهور و درجه یک بازار تمایل چندانی برای استفاده از سیستم عامل BlackBerry 10 داشته باشند، اما ممکن است چند کمپانی کمتر شناخته شده بخواهند با استفاده از اعتبار بلک بری در بازار نامی برای خود دست و پا کنند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا