اخبار

بنجمارک Geekbench گوشی گلکسی A8 2016 را فاش کرد !

چند هفته پیش، سرویس بنچمارک GFXBench اطلاعاتی از Galaxy A8 2016 (گلکسی ای ۸ ۲۰۱۶) منتشر کرد که نوع سخت افزار مورد استفاده در این دیوایس را به تصویر می‌کشید. به تازگی Geekbench گوشی گلکسی A8 2016 در وبگاه Geekbench لو رفته که مهر تاییدی بر مشخصات سخت افزاری پیش‌بینی شده می‌زند.
 
طبق اطلاعات Geekbench گوشی گلکسی A8 2016 از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ استفاده خواهد کرد. چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم نیز به این موبایل افزوده شده است تا شاهد عملکرد بسیار قدرتمندی از سوی میان رده جدید سامسونگ باشیم. شاید نام اگزینوس ۷۴۲۰ برایتان کمی آشنا باشد، چرا که نسل پیشین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ (Galaxy S6)، گلکسی اس ۶ اج (Galaxy S6 edge)، گلکسی اس ۶ اج پلاس (Galaxy S6 edge plus) و گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) از این تراشه بهره می‌بردند و عملکرد بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند.
 
 
Geekbench گوشی گلکسی A8 2016

گفته می‌شود سیستم سخت افزاری این گوشی مبتنی بر چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T760 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و همچنین دستگاه به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین برای پوشش دادن لحظات و سوژه‌های پیش روی کاربر و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری از پشت سر کاربر و گرفتن سلفی مجهز شده است. ناگفته نماند اسکرین شات Geekbench گوشی گلکسی A8 2016 نیز خبر از به کار گیری این اسمارت فون از سخت افزارهای یاد شده می‌دهد.
 
سیستم عامل موبایل جدید چشم بادامی‌ها اندروید ۶٫۰٫۱ خواهد بود که به طور پیش فرض بر روی دستگاه نصب شده و احتمالا آپدیت نسخه‌های جدیدتر اندروید را دریافت خواهد کرد. گلکسی A8 2016 پیش از این بارها تحت آزمایش Geekbench قرار گرفته و در تست قبلی این بنچمارک، A8 2016 در تست تک هسته‌ای امتیاز ۱۴۶۶ و چند هسته‌ای امتیاز ۴۷۰۹ را به نام خود ثبت کرد.
 
بر اساس Geekbench گوشی گلکسی A8 ، شماره مدل دستگاه SM-A810 تعریف شده که در کنار گواهینامه بلوتوث این اسمارت فون، ما را به شناخت کامل هویت این دستگاه نزدیک‌تر می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا