اخبار

بنچمارک آدرنو ۵۳۰ منتشر شد، قدرتمندترین گرافیک حال حاضر اسمارت فون ها

باید قبول کرد که تراشه‌های اسنپدراگون به قدری خوب هستند که هر کسی می‌خواهد مشکلات اسنپدراگون ۸۱۰ را به فراموشی سپرده و منتظر اسنپدراگون ۸۲۰ بماند. جالب است بدانید تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ توانسته در بنچمارک‌ها نمرات قابل قبولی کسب کند اما چیزی که برگ برنده‌ی این تراشه خواهد بود پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است که در بنچمارک GFX کولاک به پا کرده.
کوالکام قول افزایش عمل‌کرد ۴۰ درصدی  آدرنو ۵۳۰ را نسبت به آدرنو ۴۲۰ داده که باید گفت موفق نیز شده است.
البته با توجه به نتایج بدست آمده باید قبول کرد بنچمارک GFXBench نشان داده که تفاوت عمل‌کرد پردازنده‌ی جدید با مدل قبلی خود بیشتر از ۴۰ درصد است. در میان موارد تست شده تنها پردازنده‌ی گرافیکی آیفون ۶s Plus که PowerVR GT7600  نام دارد توانسته نتیجه ای نزدیک به آدرنو ۵۳۰ داشته باشد. حتی تبلت بزرگ گوگل Pixel C که از یک چیپست انویدیا Tegra X1 استفاده می‌کند تنها توانسته با اختلاف ناچیزی از آدرنو ۵۳۰ پیشی گیرد.
بنچمارک آدرنو ۵۳۰ منتشر شد، در یک کلام فوق العاده است ۱بنچمارک آدرنو ۵۳۰ منتشر شد، در یک کلام فوق العاده است ۱۲البته باید در نظر داشته باشید که این بنچمارک نشان دهنده‌ی کم مصرف بودن آدرنو ۵۳۰ نیست و احتمال دارد بخاطر کاهش میزان مصرف انرژی از قدرت این پردازنده کاسته شود.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا