اخبار

بنچمارک های منتشر شده برای گوشی Xperia Z2

یکی از معدود دستگاه هایی که از چیپ جدید Snapdragon 801 SoC بهره می برد اسمارت فون جدید کمپانی سونی, Sony Xperia Z2 می باشد. همگان در مورد قدرت سخت افزاری این چیپ جدید کنجکاو هستند که بالاخره این مهم اتفاق افتاد و قدرت سخت افزاری این چیپ می تواند در این گوشی سنجیده شد.
Sony Xperia Z2 در تست قدرت گرافیکی Basemark X رکورد ۲۵۱۷۲ را از خود بر جای گذاشت که در مقایسه با نسخه دمو Samsung Galaxy S5 که قبلا مورد بررسی قرار گرفته بود و در تست مشابه رکورد ۲۳۵۰۱ را از خود بر جای گذاشت, قدری بهتر عمل کرد. با توجه به این مسئله نیز که چیپ Xperia Z2 از حداکثر قدرت CPU در کلاک ۲.۳GHz بهره می برد و این در حالی است که S5 می تواند قدرت خود را تا ۲.۵GHz نیز بالا ببرد اما باز هم در بنچمارک GFX Bench این Z2بود که با رکورد ۷۷۶ خود در تست Manhattan از S5 سبقت گرفت. اما با این حال این گوشی در بنچمارک Quadrantچندان عملکرد خوبی نداشت و از خود رکورد ۱۷۶۳۹ را به جا گذاشت که حتی از رکورد گوشی Xperia Z1 نیز کمتر بود.
تجربیات ثابت کرده اند که بنچمارک ها می توانند تا حدود زیادی توسط نرم افزاری که بر روی دستگاه اجرا می شود تحت تاثیر قرار بگیرند و ما میدانیم که نرم افزاری که بر روی Xperia Z2 قرار گرفته شده است دقیقا در وضعیت نهایی خود نبوده است, و این دلیلی بر ناهمگونی نتایج بنچمارک های این گوشی می تواند باشد.

GFX Bench

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید</p> <p>نام: GFX-Bench.jpg<br /> مشاهده: 69<br /> حجم: 57.3 کیلو بایت

Basemark X

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید</p> <p>نام: Basemark-X.jpg<br /> مشاهده: 61<br /> حجم: 59.9 کیلو بایت

Quadrant

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید</p> <p>نام: Quadrant.jpg<br /> مشاهده: 54<br /> حجم: 70.4 کیلو بایت
لینک خبر در سایت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا