اخبار

بنچمارک OnePlus 3 در گیک بنچ رویت شد

بنچمارک OnePlus 3 در گیک بنچ رویت شد. گوشی وان پلاس ۳ (OnePlus 3) با پشتیبانی از پلتفرم Loop VR در ۱۴ ماه ژوئن رونمایی شد و به لطف صدور گواهینامه‌ آژانس رگلاتوری چین مشخصات آن به‌خوبی معلوم گردید. بر اساس خبرهای منتشر شده، گوشی وان پلاس ۳ ممکن است در چهار نسخه‌ی متفاوت و با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شود. امروز اطلاعات مربوط به بنچمارک OnePlus 3 در آزمون گیک بنچ منتشر شد.
دستگاه وان پلاس ۳ (با شماره سریال A3003) که در آزمون گیک بنچ محک خورد، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بوده، ۶ گیگابایت رم داشته و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت گرفته بود.
نتایج منتشر شده از آزمون گیک بنچ وان پلاس ۳ نسبتا قانع کننده بود. این گوشی در آزمون تک هسته‌ای موفق شد امتیاز ۲۳۹۴ را به ثبت رسانده و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۵۶۳۵ را به‌ دست آورد. در دو آزمون قبلی از این بنچمارک که دیروز منتشر شد در تست تک هسته‌ای امتیازهای ۲۲۷۷ و ۲۴۰۰ به ثبت رسید و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۵۱۵۷ و ۵۵۱۶ به دست آمد. در ماه آوریل گذشته نیز نسخه‌ای از وان پلاس ۳ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم در بنچمارک گیک بنچ محک خورد که توانست در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ‌ترتیب امتیاز ۲۰۹۴ و ۴۹۴۴ را به ‌ثبت برساند.
بنچمارک OnePlus 3
 
اگر بخواهیم به دیگر مشخصات این دستگاه اشاره کنیم باید گفت؛ گوشی OnePlus 3 دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. ۶ گیگابایت رم داشته و از ۳۲ / ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار شده است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی دیده می‌شود و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است. نیروی لازم برای روشنایی این گوشی هوشمند از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی فراهم شده و در زیر صفحه نمایش آن، یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.
در کنار بنچمارک OnePlus 3 تصاویری به بیرون درز شد که ظاهرا مربوط به اسمارت فون وان پلاس ۳ است. اگر کمی دقت کنید خواهید دید که تصاویر منتشر شده کاملا مانند محصول نهایی بوده که در اسناد TENAA دیده شد.
 

بنچمارک OnePlus 3

بنچمارک OnePlus 3

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا