اخبار

بهترین ترفند های دوربین نیکون

دوربین نیکون یکی از بهترین دوربین های حال حاضر دنیا است که زیر و بم زیادی با خود به همراه دارد. در این مطلب بهترین ترفند های دوربین نیکون را در یک ویدیوی آموزشی به شما نشان خواهیم داد.
تمامی آموزش و ترفند هایی که در این مطلب بیان می شود تنها برای دوربین های متوسط و سطح بالای نیکون است و استفاده ای برای سری D3 , D5 ندارد.
یکی از طرفداران این نوع دوربین ها طی فعالیت هایی که با آن در چند ماه گذشته داشته توانسته یک سری از جزییات و ترفند های این دوربین را کشف کند او در این دوران، به همه‌ی راه‌های سفارشی‌سازی دوربین فکر کرد و ایده‌ای در ذهنش شکل گرفت. پری می‌گوید:

در طی سال‌ها چندین نکته برای استفاده از دوربین‌های نیکون کشف کرده‌ام و هرگاه آن‌ها را به مردم نشان می‌دهم، واکنش همه‌ی آن‌ها یکسان است و همه می‌خواهند بدانند که من این ترفند‌ها را چگونه یافته‌ام. بنابراین لیستی از همه‌ی ترفندهای مورد علاقه‌ام تهیه کردم و پس از کمی دستکاری و تغییر، در نهایت هفت مورد از کاربردی‌ترین آن‌ها را لیست کردم.

استیو پری در فیلمی که به تازگی منتشر کرده تمامی نکات و ظریف کاری های این دوربین را به نمایش گذاشته تا همه بتوانند از سطح مبتدی تا پیشرفته از آن استفاده کنند.
نکته‌ی مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که همه‌ی ترفندها برای همه‌ی دوربین‌ها قابل استفاده نیستند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا