اخبار

به لطف سیانوژن گلکسی S3 قدیمی سامسونگ هم طعم اندروید ۶ را تجربه کرد

اوایل سال ۲۰۱۲ بود که سامسونگ، گوشی‌هوشمند گلکسی S3 را عرضه نمود و بروزرسانی‌های زیادی نیز برای آن عرضه گشت. حال نزدیک به چهار سال ار عرضه‌ی این محصول می‌گذرد و این یعنی هیچ‌وقت نمی‌توانیم شاهد عرضه‌ی رسمی اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای این گوشی‌هوشمند باشیم. اما امروز خبر خوبی برای دارندگان این گوشی‌هوشمند داریم.
به لطف توسعه‌دهندگان در CyanogenMod، به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند همراه با عرضه‌ی نسخه‌ی CM13 از سیانوژن، اندروید ۶٫۰ مارشمالو را برای این گوشی‌هوشمند عرضه نمایند. هر چند، این نسخه قرار نیست پایدارترین نسخه باشد و در زمان عرضه، کاربران می‌توانند با دانلود آن از وب‌سایت این شرکت، اندروید ۶٫۰ را بر روی دستگاه‌های خود تجربه نمایند.
همینطور توسعه‌دهندگان درخواست کرده‌اند که در صورتی که کاربران با هر گونه باگی مواجه شدند، آن را به اطلاع برسانند تا در اسرع وقت، برطرف گردد. به همین جهت هنوز زمان عرضه نسخه‌ی پایدار و نهایی از این سیستم‌عامل که به صورت کامل با گلکسی S3 بهینه شده باشد، مشخص نیست. پیشتر نیز توسعه‌دهندگان موفق شده بودند اندروید ۶٫۰ مارشمالو را برای گوشی‌هوشمند HTC HD2 که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار شده بود، عرضه نمایند.

منبع: UberGizmo
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا