ریپورتاژ آگهی

بیمه شخص ثالث ازکی بخریم؟

بیمه شخص ثالث چند سالیست که برای تمام خودروها اجباری شده و به همین علت متقاضیان فراوانی دارد. تمام شرکت های بیمه وظیفه دارند این بیمه‌نامه را با شرایط و قیمتی مشابه برای خودروها صادر نمایند ولی قیمت هر شرکت تفاوت اندکی با سایر شرکت ها دارد.
 
قیمت بیمه شخص ثالث چگونه محاسبه میشود؟
قیمت بیمه شخص ثالث به چند عامل اصلی بستگی دارد. اولین عامل گروه خودرو یا همان تعداد سیلندر خودروهاست؛ مثلا خودروی چهار سیلندر حق بیمه کمتری نسبت به خودروی شش سیلندر پرداخت خواهد کرد. عامل بعدی تخفیف عدم خسارت یا تعداد سال های بدون خسارت خودروست که از ۱۰ تا ۷۰ درصد تخفیف را نصیب خریدار می‌نماید. نوع کاربری خودرو و سال ساخت آن نیز از عوامل موثر هستند. به طوری که خودروهای شخصی حق بیمه کمتری نسبت به تاکسی ها پرداخت میکنند و خودروهای بالای ۱۵ سال ساخت به ازای هر سال ۲ درصد گران تر بیمه خواهند شد.
در کنار این موارد در بیمه شخص ثالث پوششی بین ۷ تا ۳۰ میلیون در بیمه نامه و به خواست خریدار معین خواهد شد که سقف تعهدات شرکت بیمه برای پرداخت خسارات مالی محسوب میشود. برای انتخاب پوشش بالاتر از ۷ میلیون، حق بیمه بالاتری را نیز باید پرداخت نمود و این امر در کنار موارد ذکر شده ی قبلی موجب میشود نرخ شرکت های مختلف در شرایط گوناگون تفاوت اندکی با یکدیگر داشته باشند.
 
بیمه شخص ثالث ازکی بخریم؟
 

بهترین بیمه شخص ثالث را ازکی بخریم؟

با توجه به عواملی که در قیمت نهایی بیمه شخص ثالث اثر میگذارند، و همین طور تفاوت کیفیت و کارایی شرکت ها در هنگام صدور بیمه‌نامه یا پرداخت خسارت در زمان حادثه، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین بیمه نیاز به یک مشاور با تجربه خواهیم داشت تا از نرخ ها و شرایط هریک از شرکت ها خبر داشته و اطلاعاتش را در اختیار ما بگذارد. این نیاز به تازگی توسط استارت‌آپ «ازکیـ» شناسایی و برطرف شده است.
وب سایت «ازکیـ» با بهره گیری از متخصصان حرفه ای بیمه امکان استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث را به آسانی و برای همه کاربران فراهم کرده است. برای بهره گیری از این خدمات تازه و رایگان، کافیست وارد سایت AZKI.COM شده و اطلاعات خودروی خود را وارد کنید و با چند کلیک ساده قیمت و شرایط برترین شرکت های بیمه را در کنار هم ببینید و مقایسه کنید. اطلاعات ارائه شده در این سایت به شما کمک میکند تا بهترین بیمه را نسبت به نیاز و خواسته های خود انتخاب و خریداری نمایید و در نهایت به صورت رایگان درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
یاشار ژاله‌دوست مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ازکیـ امیدوار است با همکاری شرکت های بیمه و افزایش اقبال عمومی نسبت به خرید اینترنتی بیمه، زمینه برای افزایش فروش و رقابتی شدن این بازار بزرگ مهیا شده و یکی از اصلی ترین شعارهای ازکیـ یعنی «رقابت به نفع جیب مردم» بیش از پیش محقق شود.
بد نیست بدانید ازکیـ علاوه بر بیمه شخص ثالث تمامی انواع دیگر بیمه ها را از بیمه ی بدنه و آتش سوزی و حوادث گرفته تا بیمه های عمر و مسئولیت و تکمیل درمان  به فروش میرساند و اطلاعات کارشناسان خود را در تمامی رشته ها به رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
 
منبع: سایت ازکیـ    azki.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا