اخبار

تابستان خنک با فیلیپس و یک عالمه جایزه

Summer-cool

 
تابستان گرم‌ترین فصل سال است و بدون شک حضور در کنار ساحل و آب، می‌تواند آن را تبدیل به خاطره‌ای خنک و خاص کند!
حال، شرکت‌های فیلپیس و شکوفا الکتریک تصمیم گرفتند تا با برگزاری یک مسابقه از تاریخ ۱۶ تیر تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۵ و اهدای یک عالمه جایزه ارزشمند، جذابیت را نیز به این خاطره خنک اضافه کنند. پس اگر شما هم دوست دارید تا بخشی از این رقابت شیرین باشید، به مسابقه اینستاگرامی یک تابستان خنک ساحلی بپیوندید.

چگونه در این مسابقه شرکت کنیم؟

برای این کار تنها کافی است که یک گوشی و اکانت در اینستاگرام داشته باشید، چیزی که این روزها اکثر کاربران دارند. پس از آن، یک عکس خلاقانه در کنار ساحل دریا، دریاچه، رودخانه و خلاصه مکانی که سرشار از آب و خنکی است، از خودتان یا دوستان‌تان بیاندازید. راستی به این مورد هم توجه داشته باشید که اگر در تصاویر ارسالی، از محصولات پیرایش و اصلاح فیلیپس استفاده کنید، میزان خلاقیت‌تان نزد ما به حد اعلای خودش می‌رسد!
پس از گرفتن عکس، هشتگ #philipsaheli را در زیر آن قرار داده و حداقل سه نفر از دوستان‌تان را منشن (mention) کنید (با قرار دادن علامت @، نامشان را در زیر تصویر بیاورید) تا آن‌ها نیز از هنر عکاسی شما باخبر شوند!

برای شرکت در مسابقه به نکات زیر توجه کنید:

  • برای تعداد عکس‌های گرفته شده، محدودیتی وجود ندارد اما تلاش نمایید که کیفیت را فدای کمیت نکنید!
  • تصاویر گرفته شده فقط از طریق هشتگ (#) داوری می‌شوند و برای همین دقت نمایید تا به درستی از #philipsaheli  در زیر تصویر استفاده کنید.
  • صفحه اینستاگرام شما نباید در تمام طول مسابقه در حالت خصوصی یا Private باشد (به منظور مشاهده تصویر گرفته شده توسط شما).
  • دقت داشته باشید که عکس‌های خودتان را از ۱۶ تیر تا پایان ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ در اینستاگرام قرار دهید تا در این رقابت شرکت داده شوید.
  • لطفا در عکس‌هایی هم که می‌گیرید، موازین و شئونات مربوط به جامعه را رعایت فرمایید، در غیر اینصورت عکس شما در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

جوایز چه هستند و چگونه اهدا می‌شوند؟

برای این مسابقه، ما ۱۰ جایزه ارزشمند را در نظر گرفته‌ایم که ریش‌تراش فیلیپس S7370 هستند. این دستگاه یکی از بهترین‌ و پیشرفته‌ترین محصولات بهداشت شخصی است که به طور حتم عاشق آن خواهید شد به خصوص اگر پوستی حساس دارید! این جوایز پس از اتمام زمان مسابقه و تعیین برندگان در تاریخ ۳۰ مرداد ماه در همین بلاگ، اعلام خواهد شد.

  • ۵ نفر از کسانی که بهترین و خلاقانه‌ترین عکس‌ها را گرفته و توسط تیم داوری فیلیپس و شکوفا الکتریک به عنوان برترین‌ها انتخاب شوند.
  • ۵ نفر از کسانی که عکس آن‌ها بیشترین تعداد لایک را کسب کرده باشد.
    تذکر: افرادی که به روش‌های غیر معمول اقدام به افزایش لایک کنند، از مسابقه حذف خواهند شد!

نکات پایانی

در هتل نارنجستان محمود آباد و در تاریخ‌های ۱۸، ۲۴ و ۳۱ تیرماه و ۷ مردادماه، محصولات فیلیپس در کنار سرگرمی‌های مهیج به معرض دید عموم گذاشته می شوند، شما می‌توانید عکس‌های خود را از این مکان گرفته و شانس‌تان را برنده شدن افزایش دهید.
با شرکت در این رقابت، شما به شکوفا الکتریک (نماینده رسمی محصولات فیلیپس در ایران) این اجازه را می‌دهید تا از عکس‌های به اشتراک گذاشته در این مسابقه، استفاده تبلیغاتی نیز بکند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا