اخبار

تاریخ عرضه گوشی گیمینگ شیائومی مشخص شد

نام گوشی گیمینگ شیائومی ، بلک شارک مدت های است که در رسانه ها به صورت شایعه به گوش می رسد. حال شرکت چینی تاریخ عرضه این گوشی را مشخص کرده است.

شیائومی با راه اندازی استارتاپ بلک شارک به دنبال توسعه و تکمیل فناوری های گیمینگ بود. در حالی که بلک شارک نام اولیه این گوشی است که طبق شایعات مختلف شنیده‌ایم، حال گزارش‌های از کشور چین منتشر شده که زمان معرفی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک را نیز افشا می‌کند.
طبق گزارشی اعلام شده که زمان رسمی رونمایی از این گوشی گیمینگ شیائومی روز ۲۴ فروردین ماه است. این رویداد به احتمال زیاد در خود کشور چین برگزار خواهد شد. گرچه تا بدین لحظه هیچ تیزر تبلیغاتی واضحی از این گوشی به انتشار نرسیده، اما با توجه به اخبار به بیرون درز پیدا کرده و بنچمارک‌های ظاهر شده با نام آن، می‌توانیم مشخصات فنی پایه این گوشی گیمینگ جدید را ذکر کنیم.
گوشی گیمینگ شیائومیالبته این گوشی تنهای یک گوشی گیمینگ است و در سطح گوشی های پرچم دار طراحی نشده. یک نمایشگر +Full HD با نسبت ابعاد ۱۸:۹ بر روی قاب جلویی گوشی نقش بسته که لبه‌های آن کمی خمیده بوده و یک شیشه ۲٫۵D خمیده نیز از آن محافظت می‌کند. همچنین نمی‌توان انتظار داشت این نمایشگر همانند آیفون ۱۰ اپل از یک تکه بریده شده موسوم به ناچ برخوردار باشد.
چند هفته پیش گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک در سایت بنچمارک گیری AnTuTu‌ رویت شد که در آن‌جا موفق شده بود امتیاز ۲۷۰۶۸۰، امتیازی هم رده با گوشی نوبیا NX606J که آن هم هنوز معرفی نشده را به دست آورد. بر اساس بنچمارک منتشر شده، ظاهرا این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود
 


بیشتر بخوانید:

عرضه شیائومی می بند ۳ توسط این شرکت چینی در سال ۲۰۱۸

بروزرسانی MIUI ۹.۵ برای ۳۰ مدل از گوشی های شیائومی

قیمت باورنکردنی شارژر بی سیم شیائومی

دوربین شیائومی می میکس ۲ اس در DxO Mark امتیازی مشابه آیفون ایکس گرفت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا