اخبار

تاریخ عرضه Galaxy S7 لو رفت

گلگسی اس۷ این روز ها به منبع پی پایان شایعات تبدیل شده است. تا کنون بسیاری از شایعات به بیرون درز کرده است. اطلاعاتی راجع به سخت افزار، صفحه نمایش و ایزار های جانبی، لو رفته که در اخبار گذشته به آنها اشاره کردیم. کافی است،
سامسونگ گلگسی اس ۷ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد و ما از evleaks شنیده ایم که پرچمدار جدید سامسونگ برای خرید در ۱۱ام ماه مارس، در کشور آمریکا، قابل خریداری می‌باشد.
طبق توییتی که Evan Blass معروف به evleaks، ارسال کرده میتوان دریافت که شما میتوانید هفتمین کهکشانی سری اس را در ۱۱ام مارس خریداری کنید:
 
— Evan Blass (@evleaks) January 22, 2016
 
شایان ذکر است که برادر بزرگ تر این گوشی هوشمند یعنی Galaxy S6، سال گذشته در کنگره جهانی موبایل معرفی و در ۱۰ آپریل ۲۰۱۵ به انتشار رسمی رسید. تجربه به ما ثابت کرده که شایعات همیشه قابل اطمینان نیستند اما Evleaks با بقیه منابع فرق کرده و اطلاعات دست اول و واقعی منتشر می‌سازد و خیلی از شایعه های این منبع خبری در آخر به تحقق خواهند رسید.
گلگسی اس۷ طبق شایعات از پیش اعلام شده دارای باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، صفحه نمایش ۵٫۱ با ۳ لبه خم و ۴ گیگ رم به علاوه ی یک پردازشگر SnapDragon 820 یا Exynos 8890 خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا