اخبار

تاریخ عرضه IOS 11 در ۲۴ شهریور ماه خواهد بود

دیشب اپل در مراسم رونمایی از محصولات جدیدش از آیفون ۸ ، آیفون ۱۰ ، آیفون ۸ پلاس ، اپل TV و اپل واچ رونمایی کرد. این شرکت همچنین خبر خوبی برای آپدیت جدید نسخه آی او اس خود داشت. IOS 11 از روز جمعه ۲۴ شهریور ماه به عرضه عمومی خواهد رسید.
IOS 11 در مراسمی در ماه خرداد رونمایی شد. در طی چند ماه اخیر نیز شاهد انتشار چندین نسخه‌ی آزمایشی از این سیستم‌ عامل بوده‌ایم و توسعه‌دهندگان در طی این مدت، روی به‌روزرسانی‌های جدید و قابلیت‌های تازه‌ی این سیستم‌ عامل کار کرده‌اند.
IOS 11 آپدیت بسیار مهمی در خود جای داده است که برای سیستم های ناوبری و همچنین طرح بندی دستگاه هایش بسیار عملکرد را بهینه و بهتر کرده است.همچنین حالت داک جدید در این نسخه قرار داده شده که بسیار به سریعتر کر کردن کمک می کند.
اگر به درگ کردن انگشت خود در شرایط فوق ادامه دهید، یک دید کلی از اپلیکیشن‌هایی که اخیرا با آن‌ها کار کرده‌اید در دسترس قرار خواهد گرفت. در این فضای کاری می‌توان چند اپلیکیشن را به‌طور همزمان و در کنار هم به اجرا درآورد. اگر بخواهید از دو اپلیکیشن در کنار هم استفاده کنید، می‌توانید آیکون اپلیکیشن‌های مورد نظر را به‌سادگی و با درگ کردن از بخش داک به صفحه‌ی اصلی بکشید.
اپل همچنین یک سیستم درگ-دراپ جدید در آی‌اواس ۱۱ تعبیه کرده است. حال شما می‌توانید اسناد، تصاویر و … را بین اپلیکیشن‌های مختلف درگ کنید. همچنین شما می‌تونید فایل‌های خود را با استفاده از اپلیکیشن جدید مدیریت فایل آی‌اواس ۱۱ در یک مکان مدیریت کنید.
این آپدیت همچنین بسیار در زمینه واقعیت افزوده کار کرده است. قابلیت ARKitr موجود در این نسخه بهبود یافته با استفاده از پلتفرم نامبرده می‌توان اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده‌ی جدیدی را به آسانی توسعه داد و کار اصلی و پیچیده‌ برای اجرای این اپ‌ها را آی‌اواس انجام خواهد داد.
یکی دیگر از تغییرات بسیار مهم آی‌اواس ۱۱، بخش کنترل سنتر جدید این سیستم عامل است که حالا می‌توان میانبرهای مختلف را در این قسمت بر اساس نیاز شخصی‌سازی کرد. مهم‌تر از همه اینکه با به‌روزرسانی آیفون خود به نسخه‌ی جدید آی‌اواس می‌توانید اطمینان داشته باشید که گوشی هوشمند شما از جدیدترین آپدیت‌های امنیتی بهره می‌برد و علاوه بر این عملکرد کلی دستگاه شما بهبود خواهد یافت.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا