اخبار

تازه ترین تصویر احتمالی از آیفون ۷ نشان از تغییراتی در دکمه هوم دارد

تصویری که امروز از پنل جلویی آیفون ۷ منتشر شده چیز تازه ای را درباره دکمه هوم این گوشی نشان می دهد. به نظر می رسد به جای دکمه فیزیکی که کاربران آیفون برای رفتن به صفحه اصلی آن را فشار می دهند، یا برای تایید اثر انگشت خود از آن استفاده می کنند، دکمه ای حساس به لمس در همان محل به چشم می خورد.
با نگاهی به این تصویر می بینیم که این دکمه دیگر دارای حلقه فلزی دایره ای شکل که از زمان آیفون ۵s به بعد رونمایی شد نیست.
در حالی که این دکمه جدید به طور حقیقی فرو نمی رود، ولی کاربران برای فراخواندن سیری باید انگشت خود را روی آن فشرده و نگاه دارند. همچنین، برای دیدن اینکه کدام اپلیکیشن ها باز هستند باید دوبار روی آن زد. می توان این اقدام را آخرین تغییر پیش از حذف کامل این دکمه از گوشی های آیفون دانست.
تاکنون بسیاری از شایعات حاکی از این هستند که آیفونی که در سال ۲۰۱۷ رونمایی می شود فاقد دکمه فیزیکی خواهد بود و بدنه آن تمام شیشه ای است، و بخشی از صفحه نمایش آن برای انجام کارهای مشابه با آنچه دکمه هوم انجام می دهد در نظر گرفته شده است.
مزیت این تصمیم برای کاربران آیفون این است که دیگر نیازی نیست نگران خراب شدن دکمه فیزیکی گوشی خود باشند. همچنین، استفاده از چنین دکمه ای باعث تسریع در انجام امور مرتبط با تاچ آی دی می شود.
به هر حال هنوز نمی توان با قطعیت درباره صحت این تصویر اظهار نظر کرد و بهتر است با کمی تردید آن را بپذیریم.
 

iphone 7
iphone 7
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا