اخبار

تبلت پیکسل C گوگل آپدیت اندروید ۷٫۱٫۲ دریافت می کند

بنا بر گزارش های عرضه شده و تصاویر، عرضه نسخه نهایی آپدیت اندروید ۷٫۱٫۲ آغاز شده است. یک تصویر از این که تبلت پیکسل سی گوگل این آپدیت را دریافت کرده است در فضای مجازی منتشر شده.
مهندسان گوگل روی سیستم‌عامل جدید اندروید کار می‌کنند که با حرف O شروع می شود. با این حال می‌توان انتظار داشت که شاهد عرضه‌ی آپدیت‌های بیشتری از اندروید نوقا باشیم.
در نسخه بتا آپدیت اندروید ۷٫۱٫۲ با استفاده از اسکنر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند نکسوس ۶ پی و نکسوس ۵ ایکس امکان کنترل اعلانات وجود دارد. برای این کار کافی است انگشت خود را روی حسگر بکشید تا اعلانات را کنترل کنید.
در نسخه بتای اندروید ۷٫۱٫۲ امکان دریافت لیست اپلیکیشن‌هایی است که انرژی زیادی مصرف می‌کنند. همچنین به کاربران اجازه داده می‌شود که در صفحه خانه و صفحه قفل از لایو والپیپر استفاده کنند. از امکانات دیگری که انتظار می‌رود به پیکسل سی اضافه شود، پیکسل لانچر جدید و رابط کاربری چندوظیفه‌ای است که به کاربر اجازه می‌دهد ۸ اپلیکیشنی را که به‌تازگی استفاده شده‌اند، مشاهده کند.
این خبر به طور رسمی هنوز منتظر نشده است؛ اما اگر تصویر منتشرشده صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی آپدیت جدید باشیم. این آپدیت برای تبلت پیکسل سی گوگل، حدود ۳۴۰.۱ مگابایت حجم دارد.
اندروید 7.1.2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا