اخبار

تبلت ۱۲ اینچی ویندوز ۱۰ سامسونگ تاییدیه Wi-Fi و بلوتوث گرفت

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است ، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت ۱۲ اینچی جدید مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد.سامسونگ همچنین تاییدیه بلوتوث و Wi-Fi این تبلت را دریافت کرده که اکنون اسناد آن به همراه مشخصات احتمالی این تبلت به بیرون درز کرده است.
در چند روز گذشته یک تبلت ۸ اینچی سامسونگ که از اندروید استفاده می‌کند توانست تاییدیه لازم برای بلوتوث و Wi-Fi را کسب کند، اما ظاهرا این محصول تنها تبلت آینده‌ی سامسونگ نخواهد بود. سامسونگ تبلت ۱۲ اینچی دیگری را نیز با شماره‌ی مدل SM-W700 در دست ساخت دارد و توانسته برای آن نیز تاییده های لازم را دریافت کند.
 
تبلت سامسونگ
اگر نمی‌دانید، باید بگویم که این اولین تبلت ۱۲ اینچی سامسونگ خواهد بود که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. در ماه های گذشته شایعاتی مبنی بر این‌ که سامسونگ قصد ساخت و عرضه‌ی چنین تبلتی را دارد در فضای مجازی منتشر شده بود که شایعات بار دیگر به واقعیت پیوستند.
با اینکه هنوز تایید نشده اما گفته می‌شود که تبلت جدید سامسونگ از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری Core M اینتل استفاده کرده و یک نمایشگر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ یا ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ خواهد داشت. همچنین تبلت در حدود ۶۰۰ گرم وزن داشته و دارای ضخامت ۶.۲ میلی‌متر است. اگر قصد خرید چنین تبلتی را دارید باید بدانید که گفته شده ۴ گیگابایت رم و همچنین یک S-Pen خواهد داشت.
منبع: Gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا