اخبار

تجهیز لوازم خانگی ال جی به گوگل اسیستنت

ال جی از ماه اکتوبر ۸۷ مدل از دستگاه های لوازم خانگی خود را به دستیار صوتی گوگل اسیستنت مجهز خواهد کرد.
از اکتبر سال گذشته که گوگل اسیستنت روی گوشی پیکسل و گوگل هوم معرفی شد، شاهد فراگیر شدن سریع استفاده از این دستیار دیجیتال روی گوشی‌ها و دستگاه‌های مربوط به خانه‌ی هوشمند بودیم. ال‌ جی یکی از جدیدترین کمپانی‌هایی است که تصمیم گرفته در محصولات مختلف خود از گوگل اسیستنت بهره بگیرد.
از جمله این وسایل می توان به اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، یخچال و … اشاره  کرد.از همین رو می‌توانید خیلی راحت لوازم خانگی هوشمند ال‌ جی را با دستگاه مجهز به اندرویدی یا آی‌اواس، گوگل هوم و اسپیکرهای مجهز به گوگل اسیستنت کنترل کنید.
پیش‌تر کاربران می‌توانستند لوازم خانگی هوشمند ال‌ جی را از طریق اپلیکیشن LG SmartThingQ کنترل کنند؛ اما با اعلام پشتیبانی از گوگل اسیستنت، امکان استفاده از گوشی یا گوگل هوم برای کنترل لوازم خانگی با استفاده از دستورات صوتی فراهم شده است.
سونگ دائه هیون، مدیر بخش لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه‌ی هوای ال جی ، می‌گوید:

ال جی با این تصمیم امکان تعامل ساده‌تر کاربران با لوازم خانگی سال ۲۰۱۷ خود را از طریق اتصال بی‌سیم فراهم کرده است. همکاری ما با گوگل نمونه‌ای از استراتژی همکاری آزاد، پلتفرم آزاد و ارتباط آزاد است.

به همراه عرضه گوگل اسیستنت روی هر دستگاه لوازم خانگی ، یک دستگاه گوگل هوم نیز به صورت رایگان بر روی هر دستگاه عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا