اخبار

تحلیلگران می گویند اپل ۱۲ میلیون از آیفون ۴ اینچی را به فروش می رساند !

همانطور که می‌دانید شایعه شده است که شرکت اپل در هفته سوم ماه مارس یک رویداد را برگزار کند که انتظار می‌رود در آن از آیفون ۴ اینچی، آیپد جدید و برخی دستگاه‌های دیگر پرده برداری شوند. ماه‌ها است که شایعات آیفون ۴ اینچی بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود. تحلیلگری به نام Ming-Chi Kuo پیش‌بینی کرده است که اپل ۱۲ میلیون نسخه از این دستگاه را در سال ۲۰۱۶ به فروش می‌رساند.
Ming-Chi Kuo که تحلیلگر KGI است اظهار دارد که این دستگاه به زودی به تولید انبوه می‌رسد. تاکنون شایعات بسیاری درباره طراحی و مشصخات این دستگاه منتشر شده است اما این تحلیلگر به طراحی شبیه به آیفون ۵ اس اشاره کرده است که از لحاظ سخت افزاری با آیفون ۶ اس برابری می‌کند و قیمت آن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد بود.
البته پیش از این KGI فروش بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون نسخه را برای آیفون جدید پیش‌بینی کرده بود و این مقدار اکنون به دلیل کاه قیمت آیفون ۵ اس افت کرده است. لازم به ذکر است که هنوز هیچ چیزی درباره آیفون ۴ اینچی تایید نشده است.
گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت اپل در تاریخ ۲۲ مارس آیفون ۴ اینچی را با نام آیفون SE به صورت رسمی معرفی کند. چیزی به فرا رسیدن این تاریخ نمانده است و تکفارس مثله همیشه کلیه اخبار و شایعات آن را پوشش خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا