اخبار

حکاکی برجسته پرتره ترامپ و پوتین پشت آیفن ۷ توسط شرکت روسی

انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، واکنش‌های بسیاری را در سراسر دنیا به همراه داشت؛ واکنش‌هایی که اغلب آن‌ها منفی بودند.
جدا از تمام حاشیه‌هایی که انتخاب دونالد ترامپ داشته، یک کمپانی روسی-ایتالیایی به نام Caviar، اقدام به فروش آیفون با روکش طلا کرده که در پشت آن پرتره رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، به چشم می‌خورد. این کمپانی در گذشته نیز اقدام به فروش آیفون با روکش طلا و تصویر پوتین کرده بود.
اکنون شرکت روسی خاویار یک جعبه موبایل طراحی کرده است که به شکل کره ی زمین بوده و درون آن دو عدد گوشی ۳۲ گیگابایتی آیفن ۷ با حکاکی برجسته پرتره ترامپ و پوتین با روکش طلا به فروش می رساند.
همچنین این طراحی شامل نشان ملی کشور های روسیه و آمریکا و دو خط اول سرود ملی آنان نیز هست.گفتنی است این شرکت برای طرفداران پولدارسیاست های رئیس جمهوران این دو کشور ،  این گوشی را طراحی کرده است که در ساخت آن از طلای خالص و جواهرات گرانقیمت چون الماس استفاده کرده است.آیفن 7
قیمت این مجموعه ۳۹۹،۰۰۰ روبل یا به عبارتی ۶۶۵۰ دلار است، اما در صورت خرید یکی از آن ها به صورت جداگانه خریدار باید  ۱۹۹،۰۰۰  روبل (۳۳۱۳ دلار) پرداخت کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا