اخبار

ترس را در بازی Phantasmal تجربه کنید + لینک دانلود

بازهم می خواهیم به سراغ ژانر وحشت برویم. بازی Phantasmal که در ۲۶ فروردین ماه منتشر شده، می تواند تجربه مهیجی را بعنوان یک بازی ترسناک برای شما به همراه داشته باشد.
بازی های ترسناک از طرفداران زیادی در میان گیمرها برخوردار هستند و توانشته اند که جایگاه ویژه ای را در صنعت گیمینگ برای خود دست و پا کنند. پس از صدور مجوز برای کمپانی ها و استودیوهای بازی سازی مختلفی که می خواستند بعنوان یک کمپانی مستقل پا به عرصه ساخت بازی های ویدیویی بگذارند، بسیاری از استودیوها وقت خود را صرف ساخت بازی هایی در ژانر وحشت نمودند تا بتوانند با جلب نظر گیمرها، نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.
استودیو بازی سازی Eyemobi نیز از این قافله عقب نماند و چندی پیش در ۱۴ آوریل بازی Phantasmal را برای سیستم عامل ویندوز روانه بازار نمود. این بازی نیز جزو پروژه های Kickstarter بود که توانست با موفقیت مراحل ساخت را پشت سر بگذارد و استقبال خوبی را نیز در کارنامه خود ثبت نماید.
این بازی با شکنندگی ذهن انسان سر و کار دارد. موجودات عجیب و غریب بازی، هوشیاری شما را به چالش می کشند و دیوانه شدن در بازی حتی از مرگ نیز می تواند بدتر باشد. شما باید منابع موردنیازتان را با دقت پیدا کنید و سعی کنید حواس دشمنانتان را پرت کنید.
طراحی محیط های بازی به دست برایان بل انجام گرفته، کسی که سابقه طراحی نورپردازی فیلم های هالیوودی از جمله Riddick؛ Life of Pi و Ring 2 را در کارنامه خود دارد. شما در سرتاسر اتاق ها، راهروها و سایر محیط های بازی هر لحظه با اضطراب حرکت می دانید و خبر ندارید که قرار است چه بر سر شما بیاید. محیط تاریک و مرموز بازی، عنکبوت های غول پیکر، انسان های دیوانه و عجیب، و موجودات دیگر این بازی، وحشت زیادی را به شما القا می نمایند
این بازی همانند بسیاری از بازی های ژانر وحشت، در قالب اول شخص طراحی شده و از گرافیک خوبی برخوردار است. تیم گیم سنتر شاتل لند نسخه کرک شده این بازی را برای شما فراهم کرده که می توانید آن را از طریق این لینک دانلود کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا