اخبار

تصاویری از قاب محافظ گلکسی نوت ۹ فاش شد

گلکسی نوت ۹ نام پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ است که احتمالا در تابستان امسال معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویر و اطلاعات زیادی از این تلفن هوشمند فاش شده است و امروز نیز شاهد تصاویری از قاب محافظ آن هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
تاکنون اخبار و شایعات فراوانی را در خصوص پرچم‌دار آینده سری نوت سامسونگ شاهد بودیم. چندی پیش طرح اولیه‌ای از لوازم جانبی این محصول فاش شد که از این جمله می‌توان به محافظ نمایشگر آن اشاره کرد. اما اکنون شاهد انتشار تصاویری از قاب محافظ این دستگاه هستیم که اطلاعات جدیدی را در خصوص آن ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط:

چندی پیش اعلام شد که سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۹ در بخش پشتی آن به صورت افقی قرار خواهد گرفت و حال نیز با انتشار تصاویر مربوط به قاب محافظ این دستگاه، نظریه قبلی تاحدودی تایید می‌شود. به نظر می‌رسد که طراحی بخش پشتی گلکسی نوت ۹ ترکیبی از ماژول دوربین افقی گلکسی نوت ۸ و سنسور اثر انگشت عمودی گلکسی S9 باشد. ساختار جدید سنسور اثر انگشت به نظر می‌رسد که باعث بهبود تجربه کاربران شود. زیرا سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۸ از نظر ارگونومی در موقعیت مناسبی قرار نداشت.
قاب محافظ گلکسی نوت 9
با نگاهی به بخش پشتی دستگاه متوجه می‌شویم که ماژول دوربین این محصول از نظر اندازه چندان تفاوتی با گلکسی نوت ۸ ندارد. این در حالی است که بر اساس اطلاعات منتشر شده، طراحی کلی گلکسی نوت ۹ با نسخه قبلی خود تفاوت زیادی نخواهد داشت. با این وجود گفته می‌شود که در داخل فریم مربوط به دوربین پشتی دستگاه فضای اضافه‌ای وجود خواهد داشت که احتمالا جایگاه فلاش دوگانه LED و میکروفون پشتی دستگاه خواهد بود. آنچه که امروز منتشر شده، تنها تصاویری از یک قاب محافظ است که احتمال می‌رود مربوط به گلکسی نوت ۹ باشد. اما احتمال این نیز وجود دارد که دستگاه دیگری درون این قاب قرار گیرد. تمام این اطلاعات در حد یک شایعه هستند.
قاب محافظ گلکسی نوت 9
نکته‌ای که در این قاب محافظ جلب توجه می‌کند، وجود دکمه‌ای ناشناس در پایین گوشه سمت چپ دستگاه است. احتمال می‌رود که این دکمه مربوط به میان‌بر Bixby باشد. البته این موضوع نیز تنها در حد یک نظریه است و ممکن است که کاربرد دیگری برای این دکمه در نظر گرفته شده باشد. به نظر شما چه قابلیت دیگری در این بخش می‌تواند قرار گیرد؟
قاب محافظ گلکسی نوت 9
قاب محافظ گلکسی نوت 9
بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۹ ابعادی ۱۶۱.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۸ میلی متری داشته باشد که با گلکسی نوت ۸ برابر است. این محصول از یک باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ یا Exynos 9810 صورت خواهد گرفت که ۶ گیگابایت نیز حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این پرچم‌دار جدید را در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) معرفی کند. شما چه انتظاراتی از گلکسی نوت ۹ دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا