اخبار

تصاویری از موتورولا موتو G6 پلاس با پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ فاش شد

موتو G6 پلاس ماه گذشته توسط کمپانی موتورولا معرفی شد و اکنون شایعات حاکی از تلاش این کمپانی برای عرضه نسخه جدیدی از آن با پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ هستند. همراه موبایلستان باشید.
تصاویر منتشر شده در اینترنت حاکی از آن هستند که کمپانی موتورولا در تلاش است تا نسخه جدیدی از موتو G6 پلاس را روانه بازار کند. نسخه اصلی این محصول در ماه گذشته به همراه موتو G6 و G6 پلی معرفی شد. با وجود اینکه شایعات پیشین خبر از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ روی این محصول می‌دادند، اما تلفن هوشمند مذکور با اسنپ دراگون ۶۳۰ معرفی شد. اما بر اساس تصاویری که اخیرا منتشر شده، می‌توان پی برد که شایعات آن زمان چندان هم دروغ نبوده‌اند و گویا باید منتظر یک نسخه قوی‌تر از این محصول باشیم.

مطالب مرتبط:

موتو G6 پلاس
همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نام پردازنده نسخه جدید موتو G6 پلاس، اسنپ دراگون ۶۶۰ ذکر شده است. استفاده از این پردازنده باعث می‌شود که دستگاه قدرت بیشتری نسبت به نسخه قبلی داشته باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای جدید سرعت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین پردازنده گرافیکی (GPU) بهبود یافته‌ای را نیز در آن شاهد هستیم. علاوه بر این، پردازنده جدید از حافظه سریع‌تری پشتیبانی می‌کند. این محصول با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. لازم به ذکر است که احتمال دارد شاهد نسخه‌ای از این محصول با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز باشیم.
موتو G6 پلاس
در کنار تغییرات و بهبود‌هایی که در بالا ذکر شد، انتظار می‌رود که سایر مشخصات این محصول همانند نسخه قبلی خود باشد. در این محصول نیز انتظار می‌رود که شاهد نمایشگری ۵.۹ اینچی باشیم که نسبت تصویر ۱۸:۹ را دارد. در بالای پنل نمایشگر این تلفن هوشمند دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین پشتی دستگاه نیز دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
موتورولا فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص نسخه جدید موتو G6 پلاس نداده است، اما باید توجه داشت که این کمپانی برای ۱۶ خرداد یک رویداد ترتیب داده که در جریان آن موتو Z3 پلی را معرفی خواهد کرد. ممکن است که نسخه پیشرفته موتو G6 پلاس نیز در این رویداد معرفی شود. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا