اخبار

تصاویری از پنل شیائومی مکس لو رفت؛ رونمایی در ماه می ۲۰۱۶

اخیراً حدود ۲۵۰ هزار کاربر در نظرسنجی انتخاب نام تلفن هوشمند جدید شرکت شیائومی شرکت کردند. در این میان ۱۱۶۲۹۴ نفر از آن‌ها نام شیائومی مکس را در بین انتخاب‌های دیگر (پرو، پلاس و بیگ) برگزیدند. حالا اخیراً تصویری از پنل شیائومی مکس لو رفته است.
این سازنده چینی نیز پس از اتمام نظرسنجی به نظر کاربران خود احترام گذاشت و رسماً اعلام کرد که تلفن هوشمند جدیدش، شیائومی مکس خواهد بود. علاوه بر نام، تاکنون مشخصات و اطلاعات دیگری از آن در فضای وب منتشر شده‌اند.
خبرها و شایعات این روزها از صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۴ اینچی حرف می‌زنند، البته هنوز در مورد رزولوشن صفحه صحبتی نشده است. بدنه این محصول از جنس فلز مرغوب بوده و تراشه قدرتمند اسنپ دراگون ۸۲۰ در قلب آن می‌تپد. همچنین سنسور شناساگر اثرانگشت را نیز به این مجموعه بی افزایید.
برخی از کاربران فعال یک وب‌سایت میکرو بلاگ با نام Baidu اخیراً چند تصویر از تلفنی منتشر کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به پنل شیائومی مکس در کارخانه تولیدی است.
ابعاد بزرگ پنل جلویی تلفن در این تصاویر تا حدی صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی در شیائومی مکس را تائید می‌کند. طراحی بخش بالایی پنل کاملاً معمولی بوده و در آن محفظه‌های مخصوصی برای دوربین جلو و سنسور نور گنجانده شده است. بین این دو محفظه نیز اسپیکر تلفن قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تصاویر منتشر شده مشخص می‌کنند که کمپانی شیائومی قصد ساخت این محصول بدون حاشیه‌های کناری را ندارد و شایعات مربوط به این بخش غلط بوده‌اند.
 

s_1ed02521d41347f3b1cbc81cc77d8256

بخش پایینی پنل تلفن شامل سه دکمه لمسی متداول در تلفن‌های اندرویدی است. متأسفانه هیچ رد پایی از سنسور اثرانگشت در بخش جلویی تلفن مشاهده نمی‌شود، پس دو احتمال دراین‌باره وجود دارد: یا حسگر اثرانگشت شیائومی مکس در بخش پشتی تعبیه می‌شود (همچون تلفن‌های کمپانی ال‌جی) و یا این سنسور در دل صفحه‌نمایش تعبیه شده است.
در حال حاضر شایعاتی فضای وب را پرکرده‌اند که از رونمایی محصول در ماهمی سال میلادی جاری خبر می‌دهند. بااین‌حال تمامی این حرف و حدیث‌ها در سطح غیررسمی قرار دارند و باید منتظر اطلاعیه رسمی شیائومی باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا