اخبار

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی فولدر ۲ منتشر شد!

سامسونگ یکی از معدود کمپانی‌هایی است که هنوز هم به ساخت و تولید اسمارت فون‌های تاشو ادامه می‌دهد و گوشی سامسونگ گلکسی فولدر ۲ یکی از آن محصولاتی است که کاربران علاقه‌مند به این سبک از طراحی، احتمالا آن را در برنامه‌ی اصلی خرید گجت‌های الکترونیکی خود قرار خواهند داد.
این دیوایس ماه گذشته توانست تاییدیه‌ی سازمان TENAA را دریافت کند و حالا به نظر می‌رسد که از هر زمان دیگری به عرضه‌ی عمومی نزدیک‌تر شده است. سامسونگ گلکسی فولدر ۲ (Samsung Galaxy Folder 2) همانطور که از نامش مشخص است، نسل دوم سری گلکسی فولدر این کمپانی کره‌ای است که طرفداران زیادی دارد و به خصوص در کشورهای آسیایی، خیلی از کاربران منتظر رونمایی از نسل بعدی آن هستند.

 

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی فولدر ۲ منتشر شد؛ عرضه به زودی؟

 

به تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی از این محصول منتشر شده است و یا بهتر است بگوییم، لو رفته است، که نشان می‌دهد رفته رفته به زمان عرضه‌ی عمومی آن نزدیک شده‌ایم. تصاویر این محصول در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده‌اند و احتمالا سامسونگ گلکسی فولدر ۲ را در رویداد IFA ۲۰۱۶ که حدود دو روز دیگر آغاز می‌شود، رونمایی خواهد کرد.
 

مشخصات سامسونگ گلکسی فولدر ۲ چه هستند؟

 
Promotional-images-for-the-Samsung-Galaxy-Folder-2.jpg

 
براساس تاییدیه‌ی تنا و مشخصاتی که این اسمارت فون تاشو در آن شرکت کرده بود، گویا سامسونگ قصد دارد نسل جدید گلکسی فولدر خود را با یک نمایشگر ۳.۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی تولید کند. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۵ که در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی فعالیت می‌کند، به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۸، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی (با قابلیت ارتقا تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی، یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۱۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت قرار دادن دو سیمکارت به صورت همزمان، از دیگر مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی فولدر ۲ محسوب می‌شوند.
سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نیز به صورت پیشفرض بر روی این محصول نصب خواهد شد تا طرفداران دیوایس‌های تاشو هم بتوانند از همان قدرت و کیفیت کاربران اسمارت فون‌های تمام لمسی بهره ببرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا