اخبار

تصاویر جدیدی از موبایل Elephone P9000 Edge لو رفت !

تصاویری از موبایل Elephone P9000 Edge در فضای مجازی منتشر شده و در کنار آن مشخصاتی از این دستگاه نیز فاش گردید. در ژانویه گذشته، کمپانی Elephone سه گوشی هوشمند جدید و یک ساعت هوشمند، معرفی کرد.
هر سه گوشی معرفی شده توسط این کمپانی از سری الفون پی ۹۰۰۰ (P9000، P9000 Lite و P9000 Edge) بوده و همچنین از ساعت هوشمند W2 نیز رونمایی شد. گوشی‌های P9000 و P9000 Lite و ساعت هوشمند W2 از مدتی قبل برای خرید در دسترس بود؛ اما موبایل Elephone P9000 Edge هنوز در دسترس نبوده و مسلما جالب‌ترین دستگاه اعلام شده توسط این کمپانی در امسال است.
 

موبایل Elephone P9000 Edge

موبایل Elephone P9000 Edge

الفون جزئیات زیادی از راه اندازی این گوشی منتشر نکرده؛ اما به نظر می‌رسد اطلاعات کمی از این دستگاه در فضای مجازی به بیرون درز کرده است. اگر به گالری زیر نگاهی بیندازید، باید گفت که شما در حال دیدن موبایل Elephone P9000 Edge هستید. در کنار این تصاویر مشخصاتی از این دستگاه نیز منتشر شد. این گوشی هوشمند ساخته شده از فلز، دارای دو سنسور دوربین در پنل پشتی است. اگر به تصاویر ارائه شده دقت کنید، دکمه فیزیکی اصلی این گوشی را خواهید دید که در زیر نمایشگر آن جاسازی شده و اساسا به معنای آن است که الفون بنا به دلایلی تصمیم به تغییر در طراحی این گوشی گرفته است.
این دستگاه متفاوت از گوشی است که این کمپانی در ژانویه گذشته معرفی کرد. در هر صورت این یک گوشی هوشمند با قابی فلزی بوده و کلید پاور / قفل و کلید ولوم، در سمت راست آن قرار گرفته است و اگر به دنبال سینی سیم‌کارت می‌گردید، باید گفت درست به‌مانند OnePlus 2، در سمت چپ این گوشی جانمایی شده است.
 

موبایل Elephone P9000 Edge
موبایل Elephone P9000 Edge

اجازه دهید صحبت درباره‌ی مشخصات این دستگاه را از صفحه نمایش آن آغاز کنیم. بر اساس گفته‌های منبع این خبر، گوشی Elephone P9000 Edge دارای یک نمایشگر کواد اچ دی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. این دستگاه از نظر فضای ذخیره سازی در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدلی از آن با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و مدل دیگر به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.
این دستگاه از یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X25 مدیاتک با معماری ۶۴ بیتی قدرت گرفته و اسپیکر‌های آن از تکنولوژی AAC برخوردار شده است. هنوز تاریخ دقیق در دسترس بودن این دستگاه مشخص نشده، هرچند که انتظار می‌رود الفون به‌زودی آن را عرضه کند. شایعات نشان می‌دهد که نسخه ۴ گیگابایت رم این گوشی قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار خواهد داشت و این بدان معناست که نسخه‌ی رده‌بالاتر این گوشی نیز همچنان مقرون به‌صرفه خواهد بود؛ البته اگر فرض را بر این قرار دهیم که شایعات منتشر شده، کاملا درست باشد. در هر صورت مسلما این دستگاه به‌زودی توسط الفون وارد بازار خواهد شد و آنگاه اطلاعات دقیق آن مشخص می‌شود. تا آن روز به همین شایعات بسنده می‌کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا