اخبار

تصاویر جدید آیفون SE 2 طراحی بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه را تایید می کند

تصاویر جدید آیفون SE 2 توسط یک سازنده قاب منتشر شد. این تصاویر نشان دهنده مشخصات ظاهری این گوشی هستند که طراحی بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه آن را بار دیگر تایید می کنند.

تقریبا یکی دو ماهی است که در مورد گوشی جدید میان رده آیفون، آیفون SE 2 شایعات زیادی به گوش می‌رسد. اما طبق آخرین عکس های منتظر شده از این گوشی، به نظر می رسد که به طراحی بدنه بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه نمایش مجهز شده باشد. معمولا سازندگان لوازم جانبی گوشی‌ها،‌ پیش از معرفی آن‌ها اقدام به انتشار تصاویری از رندرها و لوازم طراحی شده برای آن‌ها می‌کنند. آیفون SE 2 اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست و حالا به لطف همین شرکت‌ها، ما می‌توانیم با آنچه اپل در سال جاری معرفی خواهد کرد، آشنا شویم.
از سوی دیگر، برخی ادعا می کنند که آیفون SE 2 دارای سیستم تشخیص چهره فیس آیدی نیز هست.

مطالب مرتبط:

در حالی که تصاویر انتشار یافته از این گوشی، همگی ادعا می‌کنند که طراحی نهایی آیفون جمع و جور جدید اپل را به نمایش می‌گذارند، ظاهرا قاب پشتی آن‌ها نیز حالا تمام شیشه‌ای شده است تا پشتیبانی از شارژ بیسیم را به ارمغان بیاورد. مدل اصلی از قاب پشتی آلومینیومی بهره‌مند بود که اجازه‌ی پشتیبانی از شارژ بیسیم را نمی‌داد.

تصاویر جدید آیفون SE 2

چنان چه وجود فیس آیدی در آیفون اس ای ۲ تایید شود، به نظر می رسد که این گوشی نسخه مینی آیفون X باشد. این رندر توسط یک سازنده‌ی قاب گوشی های هوشمند به نام Olixar به انتشار رسیده است که می‌تواند تمامی شایعات گذشته‌ی شنیده شده توسط گوشی جدید کوپرتینویی‌ها را تایید کند. اما این تمام چیزی نیست که تا به امروز از آیفون اس ای ۲۰۱۸ اپل به دست ‌آمده است.
تحلیلگران معتقدند که تصاویر جدید آیفون SE 2 که محافظ را نشان می دهد، دقیقا می‌تواند محافظی برای نمایشگر آیفون اس ای ۲۰۱۸ باشد که نشان دهنده‌ی حضور نمایشگری بزرگ‌تر، در بدنه‌ای به اندازه‌ی نسل نخست همین گوشی است.
علاوه بر طراحی مدرن، برخی از منابع عنوان می‌کنند که آیفون اس ای ۲۰۱۸ از قابلیت‌های به‌روز شده‌ی داخلی نسبت به نسل پیشین خودش بهره می‌برد و از تراشه A10 Fusion به کار رفته در خانواده آیفون ۷ اپل قدرت خواهد گرفت. با این حال هنوز حضور دیگر قابلیت‌ها نظیر دوربین دوگانه همراه زوم،‌ لمس سه بعدی و یا جک هدفون مشخص نیست. در زیر تصاویر جدید آیفون SE 2 را مشاهده می کنید.
تصاویر جدید آیفون SE 2


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا