اخبار

تصاویر قاب محافظ آیفون ۶.۱ اینچی حکایت از حضور یک دوربین در بخش پشتی آن دارند

اپل امسال سه آیفون جدید را معرفی خواهد کرد. آیفون ۶.۱ اینچی، پایه‌ترین آیفون امسال است و حال گفته می‌شود که تنها یک دوربین در بخش پشتی این محصول قرار خواهد گرفت. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
تحلیلگران، شایعات و اطلاعات فاش شده همگی معتقد هستند که اپل امسال سه محصول جدید را معرفی و روانه بازار تلفن‌های هوشمند خواهد کرد. نسخه جدید آیفون ایکس، نسخه ۶.۵ اینچی به عنوان پرچم‌دار و آیفون ۶.۱ اینچی به عنوان محصولی اقتصادی از این جمله هستند. پایه‌ترین محصول در بین سه تلفن هوشمند جدید اپل نسخه ۶.۱ اینچی است که از یک نمایشگر LCD بهره می‌برد.

مطالب مرتبط:

شایعات حاکی از آن هستند که این تلفن هوشمند قیمتی در حدود آیفون ۸ خواهد داشت (۷۰۰ دلار) و از پنل LCD به جای OLED استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود در بخش پشتی این تلفن هوشمند نیز تنها شاهد یک دوربین خواهیم بود. تصاویر کامپیوتری که از قاب محافظ این تلفن هوشمند منتشر شده‌اند نیز تاییدی بر شایعات پیشین هستند.
قاب محافظ آیفون
آیفون ۶.۱ اینچی کمی بلند‌تر و عریض‌تر از آیفون ایکس خواهد بود و گفته می‌شود قاب پشتی این تلفن هوشمند نیز از شیشه ساخته شده است. استفاده از شیشه در قاب پشتی دستگاه باعث می‌شود که این تلفن هوشمند بتواند قابلیت شارژ بی‌سیم را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در این محصول شاهد نسخه نخست Face ID خواهیم بود و احتمالا در دو آیفون دیگر از نسخه دوم این قابلیت استفاده خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که آیفون‌های دیگر دارای زایده نمایشگر کوچک‌تری نسبت به آیفون ایکس باشند. همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، آیفون ۶.۱ اینچی دارای تنها یک دوربین در بخش پشتی خود خواهد بود. در شرایطی که اغلب کمپانی‌ها از دو دوربین در بخش پشتی تلفن‌های هوشمند بالارده خود استفاده می‌کنند، نظر شما در خصوص این اقدام اپل چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا