اخبار

تصاویر نهایی از گوشی هواوی P9 منتشر شد

در ماه اکتبر بود که هواوی P9 توجه ما را به خود جلب کرد، وقتی که لیبلی از گوشی به بیرون درز کرد و مشخص شد که هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. پس از آن با انتشار تصاویر جدید مشخص شد که این گفته درست بوده و در واقع در پشت پرچم‌دار جدید هواوی دو عدد دوربین قرار خواهد داشت.
با اینکه انتظار می‌رود ششم آوریل (هجدهم فروردین) از هواوی P9 رونمایی شود اما به تازگی تصاویر جدیدی از پرچم‌دار آینده‌ی هواوی منتشر شده است و می‌توان ترکیب دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور اسکنر اثر انگشت را در عقب گوشی مشاهده کرد.
هواوی P9 دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی بوده و از رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در زیر قاب این گوشی یک تراشه‌ی Kirin 950 به کار رفته و پرچم‌دار جدید هواوی قرار است دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رام باشد. در ترکیب دوگانه دوربین عقب این گوشی نیز از فوکوس لیزری و همچنین تثبیت‌کننده نوری تصویر (OIS) استفاده خواهد شد.
در کنار هواوی P9 مدل دیگری به نام هواوی پی ۹ لایت ( Huawei P9 Lite ) وجود دارد که قرار است از صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل بهره ببرد. اسنپدراگون ۶۵۰ نیز به همراه ۲ گیگابایت رم، و ۱۶ گیگابایت رام در زیر قاب گوشی قرار داده شده اند. دوربین عقب هواوی P9 Lite نیز دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بوده و همچنین از OIS بهره می‌برد.
در طرف دیگر، هواوی پی ۹ مکس ( Huawei P9 Max ) قرار دارد که از صفحه‌ی ۶.۲ اینچی بهره برده و دارای رزولوشن ۱,۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود. در این گوشی از تراشه‌ی بهینه شده‌ی Kirin 955 استفاده شده و قرار است ۴ گیگابایت رم، و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ترکیب دوگانه‌ی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در هواوی P9 Max به کار رود.
البته در مورد یک مدل از P9 نیز سخن‌هایی به میان آمده که دارای سخت افزاری بین مدل معمولی و P9 Max خواهد داشت. این موبایل مطابق با شایعات قرار است از صفحه‌ی ۵.۸ اینچی و تراشه‌ی Kiri 955 استفاده کند.

تصاویر منتشر شده از هواوی P9

هواوی P9 112

هواوی P9 113

هواوی P9 114

هواوی P9 115

هواوی P9 116

 
منبع :Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا