اخبار

تصاویر واقعی از گوشی هواوی پی ۹ منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هواوی پی ۹ منتشر شده که وجود دوربین دوگانه و همچنین داشتن ۴ مدل مختلف از این موبایل را تایید می‌کند.
با مشاهده‌ی دوربین‌ها به نظر می‌رسد سنسور فوکوس لیزری در زیر فلش به کار رفته و دوربین‌ها نیز در کنار یک دیگر به صورت ساید بای ساید قرار گرفته‌اند تا پس از گرفتن تصاویر دوباره فوکوس کرده، روزنه را تنظیم کنند، و همچنین فیلترها نیز اعمال شوند. این چینش دوگانه گفته شده بود که به یکی از قابلیت‌های دیوایس‌های آینده‌ی سری P هواوی تبدیل خواهد شد.
هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) همچنین از تراشه‌ی Kirin 950 ، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 ، سه گیگابایت رم، و باتری با ظرفیت ۳,۹۰۰ میلی‌آمپر بهره خواهد برد. صفحه‌ی این گوشی دارای ابعاد ۵.۲ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p است.
در انتهای گوشی نیز می‌توان گریل‌های بلندگو را مشاهده کرد. در هواوی P9 از USB نوع C استفاده شده تا بتوان اطلاعات را جا به جا کرده و یا موبایل را شارژ کرد.
تصاویر جدید نشان می‌دهد رندرهایی که قبلا منتشر شده بودند صحت دارند. انتظار می‌رود که در این ماه از هواوی پی ۹ رونمایی شود و در سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه‌ی این گوشی باشیم.

huawei p9 huawei p9 huawei p9 huawei p9

منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا