اخبار

تصاویر واقعی گوشی M1E moniker میزو لو رفت

به تازگی تصاویر واقعی یکی از مرموز ترین دستگاه های میزو به صورت آنلاین فاش شده است. این تصاویر احتمالاً همان گوشی M1E moniker یا دستگاهی که به شماره مدل A680M منسوب شده است را به نمایش می گذارد. در واقع هر دوی این نام ها درست هستند چرا که اولین نام در سیستم عامل این گوشی و شماره مدل کامل آن روی قاب پشتی دستگاه درج خواهد شد.
این گوشی در نگاه اول بسیار شبیه به مدل میزو m3s است و حتی ممکن است با این دستگاه اشتباه گرفته شود. اما یک بررسی دقیق تر ثابت می کند که این محصول کاملاً جدید بوده و به تازگی روی کار آمده است.
همانطور که گفته شد، قاب پشتی این گوشی به همراه یک دوربین گرد و قرار گیری یک فلش دایره ای شکل در زیر آن، یادآور گوشی MX6 و همچنین پرو ۶ است اگرچه این مدل از طراحی خمیده تری برای آنتن بهره برده است. سایر مدل ها مانند m3 note و پرو ۵ نیز از همین طراحی آنتن بهره برده اند اما در هر دوی این مدل ها از فلش کشیده بیضی شکل استفاده شده است. قاب جلویی تغییر زیادی نداشته است و همانطور که اشاره کردیم، همه چیز شبیه به m3s است. البته M1E پورت ۳٫۵ میلی متری جک هدفون را به جای فریم بالایی، در پایین بدنه قرار داده است.
 

گوشی M1E moniker
گوشی M1E moniker
گوشی M1E moniker
گوشی M1E moniker
گوشی M1E moniker
گوشی M1E moniker

 
گفتنی ست که قابلیت های این گوشی دقیقاً مشخص نشده است. یکی از این تصاویر جدید نشان می دهد که این اسمارت فون از چیپست مدیاتک MT 6755 بهره خواهد برد که به هلیو P10 نیز معروف است. رزولوشن صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی این گوشی نیز ۱۰۸۰ پیکسل است و حافظه رم آن ۳ گیگابایتی ست. یک تصویر دیگر از مجموعه نشان می دهد که این گوشی به نسخه ۵٫۲٫۱سیستم عامل Flyme مجهز است که مبتنی بر اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ است. دکمه هوم استاندارد میزو به نام mTouch نیز در این تصاویر کاملاً مشهود است که به اسکنر اثر انگشت و ژست های حرکتی مجهز شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا