اخبار

تصاویر و اطلاعات دقیقی از وان پلاس ۶ فاش شد

وان پلاس ۶ یک محصول قدرتمند با طراحی به روز است در طول روز‌های آتی معرفی خواهد شد. امروز سایت آمازون آلمان اطلاعاتی از این محصول را به همراه تصاویری از آن به صورت اتفاقی منتشر کرد. همراه موبایلستان باشید.
تنها چند روز دیگر تا زمان معرفی وان پلاس ۶ باقی مانده است و لابه‌لای هیاهوی شایعات و اخبار این محصول، آمازون آلمان به صورت اتفاقی رندر‌های واضحی از پرچم‌دار جدید وان پلاس را به همراه جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن منتشر کرده است. البته آمازون این اطلاعات را خیلی سریع پاک کرد که نشان از اتفاقی بودن این ماجرا دارد. اما با این وجود، وب‌سایت WinFuture توانست اطلاعات اصلی را به همراه تصاویر بیشتری از این محصول منتشر کند.

مقالات مرتبط:


بر اساس اطلاعات منتشر شده از آمازون آلمان، وان پلاس ۶ در تاریخ ۲۲ می روانه بازار خواهد شد. البته بر اساس اخباری که پیش‌تر منتشر شد، کاربرانی که مکان‌های خاصی را بازدید کنند، می‌توانند یک روز زودتر و در تاریخ ۲۱ می محصول جدید وان پلاس را خریداری نمایند.

شروع قیمت وان پلاس ۶ در اروپا برای نسخه ۶۴ گیگابایتی  ۵۱۹ یورو خواهد بود و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز ۵۶۹ یورو قیمت خواهد داشت. با این اوصاف به نظر می‌رسد قیمت این محصول در آمریکا نیز برای نسخه ۶۴ گیگابایتی حدود ۵۱۹ دلار و برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۵۱۹ دلار باشد. بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، انتظار می‌رفت که وان‌پلاس ۶ قیمتی بالاتر از وان‌پلاس ۵T داشته باشد که بر اساس خبر امروز، این موضوع اتفاق خواهد افتاد (وان پلاس ۵T سال گذشته با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار شد).

بر اساس اطلاعاتی که توسط آمازون آلمان به دست آمد، وان پلاس ۶ در دو رنگ Mirror Black و Midnight Black عرضه خواهد شد. البته گویا نسخه سفید رنگی از این محصول را نیز شاهد خواهیم بود. زیرا مدیر عامل وان پلاس اخیرا نسخه سفید رنگ این محصول را برای برخی از افراد منتخب به نمایش گذاشت. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، وان پلاس ۶ صفحه نمایشی بدون حاشیه با یک زایده در بالای نمایشگر دارد که در بخش پشتی آن نیز دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت جای گرفته‌اند. این تصاویر بسیار شبیه به رندر‌هایی هستند که در طول روز‌های گذشته منتشر شده بودند.
وان پلاس 6
وان پلاس 6
وان پلاس ۶ یکی از قدرتمندترین محصولاتی خواهد بود که این شرکت تاکنون عرضه کرده است. گفته می‌شود این محصول از اسنپ دراگون ۸۴۵ برای انجام پردازش‌هایش استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۳ اینچی با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. بر اساس ادعای وان پلاس، دوربین این محصول نیز رقیبی برای آیفون ایکس و گوگل پلیکسل ۲ خواهد بود. نظر شما در خصوص OnePlus 6 چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا