اخبار

تصاویر گوشی اچ تی سی وان X9 منتشر شد !!!

همین دیروز بود که تصاویر و مشخصاتی از گوشی معرفی نشده اچ تی سی وان ایکس ۹ ( HTC One X9 ) فاش گردید.اما بهتر است آن تصاویر را فراموش کنید ، چرا که امروز تصاویری واضح و با کیفیت از این گوشی لو رفته که دیگر چیزی از طراحی محصول جدید اچ تی را برای ما ناشناخته باقی نمی گذارد.اچ تی سی وان X9 ، یک اسمارت فون میان رده می باشد که طبق شنیده ها اوایل سال جدید میلادی رونمایی خواهد شد.
بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده ، این محصول مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و پردازنده هشت هسته ای MediaTek 6795 نیز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. چیپ گرافیکی به کار رفته در One X9 از نوع IMG G6200 بوده و میزان حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز بسته به مدل آن، برابر ۲ یا ۳ گیگابایت می باشد. اما حافظه داخلی موجود در هر دو مدل One X9 یکسان و برابر ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است.
در پشت بدنه این گوشی هوشمند رده میانی، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی تثبیت نوری تصویر (OIS) تعبیه شده است که برای محصولی در این رده، کاملا مناسب به نظر می رسد. یک دوربین ۴ مگاپیکسلی از نوع Ultrapixel نیز در جلوی بدنه، وظیفه برقراری تماس های ویدیویی و ثبت عکس های سلفی را بر عهده خواهد داشت. در نهایت اینکه باتری One X9 ظرفیتی برابر ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که مقداری قابل قبول می باشد.
اگر ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری One X9 واقعیت داشته باشد، در این صورت می توان گفت که اچ تی سی به نظرات کاربران گوشی هوشمند One A9، که از طرفیت نسبتا کم و ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی آن گله مند بودند، احترام قائل شده و به فکر ارتقا باتری در محصول جدید خود بوده است.
در تصاویری که امروز منتشر شده اند اسپیکرهای BoomSound این گوشی، بدنه فلزی آن، شیار ورود سیم کارت که براحتی و بدون نیاز به هیچ ابزار اضافه ای می توان با آن کار کرد و همچنین دوربین پشتی آن قابل مشاهده می باشد.
همچنین نکته جالبی که در این تصاویر آشکار شده ، شباهت قسمت بالای بخش پشت این گوشی با نکسوس ۶P هواوی است.که البته به نظر نمی رسد که این بخش ، همچون نکسوس ۶ پی از شیشه ساخته شده باشد.
در ادامه شما را به دیدن تصاویر جدید گوشی HTC One X9 دعوت می کنیم :
 

New-pictures-of-the-HTC-One-X9-02New-pictures-of-the-HTC-One-X9-01New-pictures-of-the-HTC-One-X9-04New-pictures-of-the-HTC-One-X9-09New-pictures-of-the-HTC-One-X9-08New-pictures-of-the-HTC-One-X9-03New-pictures-of-the-HTC-One-X9-06

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا