اخبار

تصاویر گوشی مفهومی نوکیا ایکس فاش شد

نوکیا با بازسازی توسط شرکت HMD Global احیا شد. محصولات شرکت نوکیا توانستند در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دوباره به قدرت باز گردند. به تازگی نیز تصاویر گوشی مفهومی نوکیا ایکس که یکی از آخرین محصولات این شرکت است در فضای مجازی پخش شده.
چیزی از عرضه تصاویر گوشی نوکیا ۹ نمی گذرد. اما HMD Global مجددا به دنبال ساخت گوشی پرچم دار دیگری است که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است. باید اعتراف کرد که این طرح مفهومی با تمام طرح‌هایی که پیش از این دیده‌ایم، متفاوت است.
این گوشی در سال ۲۰۱۴ ثبت شده اما طراحی آن بسیار متفاوت از هر گوشی است که تا به حال دیده ایم. در حقیقت این‌طور تداعی می‌کند که تمامی این تصاویر و جزییات تنها مربوط به ذهن خلاق طراح آن است.
در این گوشی بدنه ای نه فقط فلزی  نه فقط شیشه بلکه ترکیبی از هر دو عامل در آن به کار رفته است. همچنین به نظر می رسد که صفحه نمایش آن کاملا و بدون ۱ درصد حاشیه فول اسکرین باشد و تنها یک بخش بریدگی در ختیار دارد. با این تفاوت که قسمت برش خورده مانند گوشی‌های چند ماه اخیر در بخش وسط قرار ندارد و در این مدل مفهومی به گوشه سمت چپ در بالا منتقل شده است. همچنین اسکنر اثر انگشت و نام نوکیا نیز در پشت گوشی هک شده. البته لوگوی نوکیا در قسمت جلو در پایین سمت راست نیز وجود دارد.
نوکیا ایکس نیز می تواند یکی از پرچم داران سال ۲۰۱۸ و یا ۲۰۱۹ باشد. باید منتظر باشیم و ببینیم دوربین ZEIS این گوشی چگونه عمل خواهد کرد. البته جالب توجه است که بدانید در این گوشی هم پورت جک هدفون ۳٫۵ میلی متر وجود دارد و هم پورت یو اس بی تایپ سی. در ضمن این گوشی مفهومی احتمالا در چند رنگ عرضه خواهد شد.
 


بیشتر بخوانید:

نوکیا ۲۰۱۰ توسط اچ ام دی گلوبال بازآفرینی خواهد شد

مشخصات اصلی نوکیا ۹ فاش شد

انفجار نوکیا جان یک نفر را گرفت

نوکیا ۷ پلاس میان رده ای پرقدرت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا