اخبار

تصاویر گوگل پیکسل ۲ فاش شد

به نظر می رسد که گوگل پیکسل ۲ با حاشیه فوق باریک آماده راهی شدن به بازار جهانی است اما اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با گوشی‌های سال گذشته گوگل، به قسمت جلو این گوشی مربوط می‌شود که در آن تلاش شده است حاشیه‌های صفحه نمایش به حداقل برسد.
همچنین که این گوشی با طبق تصویر با دوربین دوگانه وارد بازار می شود و  بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، دوربین پشتی پیکسل ۲ از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است در حالی که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و مکالمه‌ی ویدئویی را بر عهده خواهد داشت.
همچنین از پردازنده  گوگل پیکسل ۲ خبر رسیده که پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ خواهد بود. باید در نظر داشت که اسنپدراگون ۸۳۶ به‌عنوان نام رسمی پردازنده‌ی بعدی کوالکام تأیید نشده و گزارش‌های مرتبط با این پردازنده، مدت کوتاهی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود. از این‌رو، نمی‌توان خبر استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ در پیکسل ۲ را قطعی قلمداد کرد.
البته این نکته قابل توجه است که طراحی که ما از این تصویر می بینیم بسیار شبیه به نسل اولی پیکسل است در واقع تنها تفاوت تصویر فوق با گوشی‌های سال گذشته‌ی شرکت گوگل به کاهش حاشیه صفحه‌نمایش و استفاده از دوربین دوگانه محدود می‌شود. جالب است که دو ماه پیش نیز تصویری مشابه تصویر فوق در رسانه‌ها منتشر شده بود. این امر برخلاف رویه‌ی طراحی گوشی‌های خانواده نکسوس است که هر سال با طراحی متفاوتی ارائه می‌شدند. هرچند از آنجا که گوشی‌های سری پیکسل اولین محصولات تماما طراحی‌شده توسط گوگل هستند، بعید نیست این شرکت تصمیم گرفته باشد برای محصولات جدیدش از همان طراحی سال گذشته استفاده کند.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا