اخبار

تصویری از مقایسه بنچمارک گلکسی نوت ۷ با خانواده گلکسی اس ۷ منتشر شد

کمتر از یک هفته به رونمایی از نسل ششم فبلت‌های سامسونگ باقی مانده است و اینک در تصویری تازه مقایسه بنچمارک گلکسی نوت ۷ در برابر خانواده گلکسی اس ۷ قابل مشاهده است. در زیر می‌توانید امتیاز بنچمارک گرفته شده توسط این گوشی هوشمند را بر روی صفحه خود آن مشاهده کنید. لازم به ذکر است که سامسونگ ۱۲ مرداد از این محصول رونمایی خواهد کرد.
علاقه‌مندان به تکنولوژی و طرفداران سامسونگ، در اینجا ما تصاویر جدیدی را دریافت کرده‌ایم که در آن گلکسی نوت ۷ در کنار دیگر محصولات سامسونگ اعم از خانواده اس ۷ دیده می‌شود. نه تنها این یک تصویر جدید از فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ است بلکه در این تصاویر مقایسه‌ای بین بنچمارک گلکسی نوت ۷ به‌عنوان پرچم‌دار آینده سامسونگ در کنار سایر محصولات این شرکت انجام گرفته که بر روی صفحه نمایش این محصولات نقش بسته است.
 

مقایسه بنچمارک گلکسی نوت 7 با خانواده گلکسی اس 7

مقایسه بنچمارک گلکسی نوت ۷ با خانواده گلکسی اس۷

 
همان‌طور که شما می‌بینید، بنچمارک گلکسی نوت ۷ (که در سمت راست تصویر قرار گرفته است) از طریق دو نرم افزار Geekbench و AnTuTu به دست آمده است که نشان می‌دهد با پردازنده‌های اگزینوس ۸۸۹۳ و یا اسنپدراگون ۸۲۱ به لطف فرکانس بالاتر، عملکرد بهتری را در حالت چند هسته‌ای نسبت به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به نمایش نگذاشته است. نمره‌ی بنچمارک گلکسی نوت۷ تقریباً با تمامی این محصولات یکسان بوده و حتی از برخی کمتر است اما این معیار اندازه گیری چیزهای بیشتری نظیر سرعت پردازش و سرعت خواندن/نوشتن حافظه را نیز به‌حساب می‌آورد.

قدرت‌نمایی بنچمارک گلکسی نوت ۷ در Geekbench

اما در دیگر بنچمارک به دست آمده قضیه کمی متفاوت است. در این بنچمارک گلکسی نوت ۷ سامسونگ موفق شده است عملکرد درخشان‌تری را از خود جای بگذارد. به عنوان مثال در این بنچمارک گلکسی اس ۷ اج سامسونگ موفق به کسب نمره‌ی ۵۰۸۹ شده است و گلکسی اس ۷ نیز نمره‌ی ۴۹۰۲ را به نام خود ثبت کرده است. در بالاتر از این دو گلکسی نوت ۷ سامسونگ قرار گرفته است که موفق به کسب نمره‌ی ۶۲۱۷ شده است. با تمامی این تفاسیر ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی رسمی از نسل ششم فبلت‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ هستیم تا ببینیم که چطور این پرچم‌دار در برابر نسل گذشته خود و همچنین در مقایسه با خانواده اس ۷ قد علم می‌کند.
 

مقایسه بنچمارک گلکسی نوت 7 با خانواده گلکسی اس 7

مقایسه بنچمارک گلکسی نوت ۷ با خانواده گلکسی اس ۷

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا