اخبار

تصویر جدیدی از پنل جلویی گلکسی S7 را ببینید !

دیروز تصاویری را به شما نشان دادیم که گفته شده بود متعلق به پنل جلوی سامسونگ گلکسی S7 است. امروز هم تصویر دیگری از پنل جلوی اینگوشی منتشر شده که با تصاویر قبلی متفاوت است.
در تصویر لو رفته از پنل جلوی گلکسی S7، جای سنسورها در طرف دیگر پنل قرار گرفته که با عکس‌هایی که قبلا منتشر شده بودند تفاوت داشت، به همین دلیل امکان دارد که تصاویر لو رفته صحت نداشته باشند. البته دکمه‌ی خانه در آن تصاویر نیز به حالت مستطیل شکل است که با تصاویر قبلی لو رفته از پرچم‌دار جدید کمپانی تطابق دارد.
به تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده که ادعا می‌شود تصاویر واقعی پنل جلوی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) است. در این تصاویر پرچم‌دار جدید سامسونگ با مدل‌های دیگر کمپانی یعنی گلکسی S6 و نوت ۵ مقایسه شده است. با دیدن تصاویر‌ ‌می‌توان تفاوت‌های زیادی را مشاهده کرد. در تصاویر جدید بعضی از سنسورهای گلکسی S7 در سمت چپ این موبایل قرار خواهند داشت. صفحه‌ی این گوشی نیز از گلکسی S6 بزرگتر بوده و گوشه ها نیز بیشتر مربعی شکل خواهند بود. حاشیه نیز کمی نازکتر شده، اما دکمه‌ی خانه به همان اندازه باقی مانده است.
با مقایسه‌ی گلکسی S7 و گلکسی نوت ۵ می‌توان متوجه شد که پنل گلکسی S7 بیشتر به نمونه‌ی کوچکتر فبلت نوت ۵ شباهت دارد.
انتظار می‌رود که سامسونگ در تاریخ ۲۱ فوریه مصادف با یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ در مراسم Unpacked 2016 از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کند. گفته شده که این موبایل دارای صفحه‌ی ۵.۲ اینچی بوده و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل عرضه می‌شود. همچنین قرار است در بازار آمریکا و چین از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کند که  این تراشه یک پردازنده‌ی ۴ هسته دارد و از پردازنده‌ی آدرنو ۵۳۰ استفاده می‌نماید. به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید سامسونگ ۴ گیگابایت رم نیز خواهد داشت.
 

گلکسی S7 11

منبع:phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا