اخبار

تصویر جدیدی از ال جی v30 فاش شد

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ نهایی رونمایی از گوشی ال جی v30 شایعات من باب این گوشی نیز افزایش یافته است و تصاویر متعددی از آن در شبکه های اجتماعی سر بالا می آورند. همانطور که می دانید این گوشی استثنایی قرار است که هفته دوم شهریور به طور رسمی رونمایی شود.
حال با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰، جای تعجب نیست که خبرها و گزارش‌های بیشتری در مورد این محصول منتشر شود. حال تصویر جدیدی از این محصول فاش شده است که به‌نظر می‌رسد اولین تصویر واقعی و نزدیک از این دستگاه باشد. این تصویر، تقریبا نمای تمام بخش‌های گوشی هوشمند جدید ال‌جی را نشان می‌دهد.
با توجه به تصویری که در این خبر مشاهده می کنید لبه های گوشی به وضوح مشخص هستند همچنین قسمت قرار گیری میکروفن و سایر اجزا نیز در پنل جلویی کاملا پیداست. روی این فریم، نمایشگر دستگاه قرار گرفته است که خمیدگی بسیار زیبایی دارد. از دیگر جزئیاتی که در این تصویر مشخص است، می‌توان به جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری انحصاری ال‌جی برای سیستم‌ عامل اندروید اشاره کرد که حالا به یک نوار شناور جدید نیز مجهز شده است. شایان ذکر است که ال‌جی موفق شده است تا حاشیه‌های V30 را نسبت به حاشیه‌های موجود در گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ کمی کاهش دهد و این مورد به‌خصوص در لبه‌ی بالایی نمایشگر بیشتر دیده می‌شود. این یعنی احتمالا لوگوی شرکت ال‌جی به بخش پشتی دستگاه منتقل شده است.
با توجه به تمامی تیزر های منتشر شده از سوی ال جی قرار است که V30 آخرهمین هفته رونمایی شود،  بر همین اساس انتظار می‌رود که ال‌جی آن را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز کند. این محصول درست همانند گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶، به یک دوربین دوگانه‌ مجهز خواهد بود و علاوه بر این گفته می‌شود که از DAC چهارگانه‌ی های-فای نیز بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به یک نمایشگر فول ویژن با نسبت تصویری ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا