اخبار

تصویر جدیدی از نوت ۸ منتشر شد

تنها چند هفته به معرفی رسمی گلکسی نوت ۸ باقیمانده و شایعات همچنان پیرامون این گوشی بسیار زیاد است.
امروز تصویر رندر شده جدید از این گوشی به معرض نمایش گذاشته شده است ، البته باید توجه داشت که این تصاویر به‌صورت رسمی تأیید نشده است و صحبت در مورد صحت آن‎ها، غیر ممکن به نظر می‌رسد. هم‏چنین، در یکی از این تصاویر، هیچ دکمه‎ یا سنسوری وجود ندارد؛ به همین جهت، ممکن است این رندرها تنها یک طرح مفهومی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ باشند که بر اساس گمانه‎زنی‎های قبلی ارائه شده‌اند.
این تصاویر نشان دهنده نمایشگر اینفینیتی به کار رفته در گلکسی S8 پلاس است و با قضاوت بر اساس این رندرها، حاشیه‎ بسیار کمی در بالا و پایین نمایشگر وجود خواهد داشت و پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸، از یک نمایشگر کشیده بهره‌مند خواهد شد.
گلکسی نوت ۸ به‌عنوان پرچم‎دار جدید سامسونگ، از قلم حساس به فشار S-Pen استفاده خواهد کرد و به دوربین دوگانه مجهز شده است. حسگر اثر انگشت در این فبلت رده‎بالا و گران‎قیمت، در بدنه پشتی جای گرفته است. سامسونگ تصمیم دارد تا پیش از پایان تابستان، گلکسی نوت ۸ را معرفی و عرضه کند.
محتمل ترین گزینه برای زمان رونمایی از این گوشی ۱ شهریور ماه است، هرچند که هنوز هم خیلی ها بر این باورند که این گوشی تا آخر تابستان هم رونمایی نخواهد شد. به‌هرحال، سامسونگ در تلاش است تا هرچه سریع‎تر فبلت پرچم‎دار جدید خود را ارائه دهد؛ محصولی که قرار است مجدداً اعتماد کاربران را به سری گلکسی نوت جلب کند.
نوت 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا