اخبار

تصویر رسمی وان پلاس ۶ (OnePlus 6) منتشر شد

تصویر رسمی وان پلاس ۶ در یک تیزر رسمی از شرکت وان پلاس به نمایش گذاشته شد. مشخصات فنی و زمان رونمایی پرچمدار جدید وان پلاس هنوز به طور قطع مشخص نیست.
تیزر رسمی وان پلاس، تصویر رسمی وان پلاس ۶ را در زیر گوشی وان پلاس ۵ تی نشان می دهد. هر چند که این تصاویر جزییات زیادی را رونمایی نمی کند اما می تواند یک خبر خوب برای دوست داران گوشی های وان پلاس باشد.
از آنجایی‌که نوار پلاستیکی آنتن به پنل پشتی گوشی منتقل نشده است و تنها در فریم این گوشی دیده می‌شود، انتظار داریم پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت چینی به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده باشد. استفاده از شیشه در پشت گوشی، به یک روند مرسوم در میان سازندگان مبدل شده است؛ ضمن اینکه برخی گوشی‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و همین موضوع باعث شده است تغییراتی در پنل پشتی گوشی‌های جدید اعمال شود.البته به طور قطع تمامی این اطلاعات مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

وان پلاس ۶ همانطور که طی شایعات چند روز اخیر شنیده ایم دارای یک بریدگی بالای صفحه نمایش و همچنین اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود.
شرکت وان‌پلاس چندین سال است که گوشی‌های جدیدش را با اسلایدر هشدار ارائه می‌دهد؛ بااین‌حال وان‌پلاس ۶ احتمالاً فاقد این اسلایدر خواهد بود یا در حالت خوش‌بینانه، این اسلایدر به لبه سمت راست گوشی انتقال یافته است. به جای اسلایدر هشدار، اکنون درگاه سیم‌کارت مشاهده می‌شود که در زیر آن، دکمه‌ی یکپارچه تنظیم صدا قرار گرفته است.
این گوشی به قدرتمندترین پردازنده حال حاضر گوشی های دنیا، اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد بود و سه نسخه ای مدل آن عرضه می شود؛ بهترین نسخه به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و احتمالاً مدل پایه که بیشتر از ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. انتظار داریم وان‌پلاس ۶ با صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی از نوع اولد ارائه شود که رزولوشن نمایشگر آن، +FHD خواهد بود؛ ضمن اینکه مدل مذکور به حسگر اثر انگشت در قاب پشتی مجهز شده است و دوربین اصلی دوگانه آن، چینش عمودی دارد.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا